OUTFIT - Blue Sky // Sparkle Army

08:00:00


We zijn alweer bij de derde outfit van Blue Sky Fashion aangekomen. Ik ben zo iemand die geen vaste stijl heeft maar veel verschillende dingen mooi vind. Dat zie je in deze outfit terug. Hij is totaal anders maar ook helemaal mij.



Deze outfit stelde ik oorspronkelijk samen zonder het vestje. Ik vond de combinatie van het kaki met het wit heel mooi. Maar uiteindelijk maakt het vestje het wel af. De broek is gemaakt uit een soort t-shirt stof, dus mega comfy! Dé perfecte broek dus. Hij heeft verder ook nog eens een mooie pasvorm en de details op de zakken zijn geweldig. Deze kan je op de eerste foto zien.


De details van de zakken komen ook terug in 't vestje. Wat er voor zorgt dat je een complete outfit hebt. 


Door het vestje er bij te dragen, zorg je er ook direct voor dat je look heel chique is. Zoals ik hem hier draag. Beter kan toch niet? Het ziet er chique uit maar het is nog steeds mega comfy. De schoenen ook btw. Deze zijn ook van Blue Sky Fashion maar ik kocht ze reeds een jaar geleden.


Ik zou de outfit dus nog liever op deze manier dragen. Het wit zorgt voor een prachtig contrast.


En kijk die afwerking op de rug. Wow gewoon. 
Note: de rare vorm aan de achterkant van de broek komt door het prijskaartje he, haha.


Op deze foto zie je dat de outfit ook anders kan gecombineerd worden bij Blue Sky, bijvoorbeeld met een leuke gilet, die het wat speelser maakt. De sjaal zorgt ook voor wat meer kleur.

Wat vinden jullie van deze outfit? Vrijdag staat de vierde voor jullie klaar!

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments