OUTFIT - Blue Sky // Happy Vibes

08:00:00


Zoals beloofd, heb ik vandaag voor jullie de tweede outfit van mijn collab met Blue Sky Fashion. Een compleet andere outfit maar ik vind hem ook echt fijn! Kijk snel verder voor meer foto's!



De outfit van vandaag bestaat uit een lekker warme, witte sweater met gouden details. Uhu, inderdaad, goud! Ik combineerde deze met een beige/bruine plooirok. Ik vind dit een perfecte outfit voor de herfst aangezien je nog een leuke rok kan aantrekken maar de trui er dan weer voor zorgt dat je het warm genoeg hebt. Ik combineerde de outfit met mijn gouden Adidassen, because they just match, haha.


De details op deze trui zijn echt prachtig. De mouwen hebben gouden pailletten en een stukje met fake fur, super leuk aangezien het er niet over gaat. Echt mooi! Ik zou deze outfit zelf onmiddellijk dragen, ik vind hem echt leuk!


Woensdag komt de volgende online. Wat vinden jullie van deze?

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments