iPhone Diary #25 - weekje alleen wonen en 2x gaan ontbijten

22:24:00


Afgelopen week was toch wel speciaal. Mijn tante ging op reis dus ging ik een week op haar huisje letten. Een weekje alleen wonen dus eigenlijk, samen met mijn vriendje. Verder had ik gewoon weer les, gingen we 2x gaan ontbijten, probeerde ik nieuwe smaken ice-tea en ging ik nieuwe outfit foto's nemen voor een collab. Lees snel verder!

Zondag


Het eerste avondje in mijn tante haar appartement was direct zalig. Mijn vriendje moest nog werken dus ik kon gezellig wat afleveringen van Once Upon A Time kijken,  fav!!

Maandag


Maandag 3uurtjes statistiek.

Dinsdag


Ook probeerde mijn vriendje en ik deze week 3 nieuwe ice-tea smaken. Eentje met agrumes, eentje met framboise en als laatste tropical! Tropical was toch wel mijn favoriet! Ook hadden we kleine muffins meegenomen, zooooo lekker!


's Avonds lekker uit eten.

Woensdag


's Ochtends op weg naar school, at ik nog een croissant.


Toen ik klaar was met les, ging ik samen met mijn vriendje een koffie drinken bij Blent, zalig gewoon.

's Avonds gezellig samen koken, na veel moeite was het toch heeeel lekker. 

Donderdag


Again, off to school, like every day, haha

Vrijdag




Vrijdagochtend gingen we in Gent ontbijten, bij Gust. Echt een aanrader! Ik at de American Pancakes met fruit, mmhh!


Daarna nog naar de les.



Toen ik 's avonds thuis kwam, nog even bloggen. 


's Avonds kookte mijn vriendje en het was echt heerlijk! Deze meid was onder de indruk, mag hij meer doen :D.

Zaterdag


Zaterdag heb ik bijna de hele dag geslapen aangezien ik een goede verkoudheid had opgelopen. 's Avonds was ik weer beter en at ik chinees (aka fav food) met mijn vriendje. Ik maakte het extra gezellig want het was onze laatste avond in het huisje van mijn tante. 

Zondag


Deze ochtend gingen we bij Soep&Zoet ontbijten. Wederom, super lekker! Daarna pakten we alles in, aten we nog en was het snel laat. 

Het was een super leuk weekje, ik heb echt van elk moment genoten. 

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments