OUTFIT - Blue Sky Fashion // Black Dress

21:13:00

Vandaag ging ik terug bij Blue Sky enkele outfits shooten. Ze had weer veel te veel leuke dingen dus het was moeilijk kiezen. Maar ik ben wel heel blij met het resultaat. Er staat dus weer een hele reeks leuke outfits voor jullie klaar! Vandaag toon ik jullie de eerste.



De eerste outfit die ik voor jullie heb klaar staan is eentje van een zalig kleedje. Helemaal in t-shirt stof dus suuuuuper comfy! Helemaal fall proof! Het zit zo gemakkelijk en de pasvorm is perfect. Hij sluit aan maar ook niet té hard. Hij is ook niet te lang of te kort dus perfect voor mij, zo lijk ik wat groter, oopsie


 


De mouwtjes zijn afgewerkt met mooie pailletten. Ik vind dit kleedje extra leuk omdat het zwart is en de pailletten ook. Je kan deze zowel chique combineren met mooie pumps of met een toffe sneaker. 

Maandag verschijnt de volgende outfit.
Wat vinden jullie van dit jurkje?

XO,
Kelsey

Breedstraat 11
9100 Sint-Niklaas
België



You Might Also Like

0 comments