ONLY YOU Palet

07:00:00


Onlangs was ik tussen mijn make-up spulletjes aan het gaan en kwam ik dit palet tegen. Toen bedacht ik me dat ik deze nog niet aan jullie had laten zien en hij toch wel de moeite waard is!



Laten we het eerst even hebben over de 'verpakking'. Het is een zwarte glimmende doos in heel stevige plastic. Het palet kan dus wel tegen een stootje. Het is versierd met gouden letters en sterretjes, echt leuk. Zoals je op de foto hierboven kan zien, kan je het openschuiven. Je kan het op verschillende manieren laten 'recht staan'. Geen idee hoe het eigenlijk de bedoeling is, haha.


Het palet bevat 45 kleurtjes. 45 KLEURTJES!!! Ongelofelijk toch? Het gaat van warme aardtinten naar felle kleuren. Met dit palet kan je dus alle kanten uit.


De felle kleuren vind ik eigenlijk heel erg mooi. Ik ben zelf iemand die eerder nude en aardetinten gebruikt in haar make-up. Maar je weet nooit wanneer deze kleuren eens van pas kunnen komen!


Ik ga zelf dus eerder deze kleuren gebruiken. De variëteit vind ik echt fantastisch!! Het palet bevat oogschaduw met schimmer in maar ook matte. 


Er zitten ook enkele applicators bij. Eentje voor de blush, die je hierboven ziet. En dan nog twee voor oogschaduw. Nu denk je: uh blush? Maar kijk maar verder!



Wanneer je de zijkanten openschuift, verschijnen er nog enkele dingetjes... Er zitten ook 4 blushes en 18 lipglosses bij. Ongelofelijk toch? Allemaal in één palet! De blushes zijn ook heel mooi van pigment, had ik niet direct verwacht. De lipglosses heb ik nog niet getest omdat ik hier nog geen applicators voor heb.


Onderaan zit ook een spiegel die, zoals je kan zien, heel goed is van kwaliteit. Ik vind een spiegel altijd een meerwaarde dus eigenlijk heeft dit palet echt alles.


Ik heb willekeurig enkele kleuren uitgekozen zodat ik de pigment aan jullie kon laten zien. Mooi hé? Ik denk dat ik dit palet toch meer ga gebruiken, het is echt heel mooi.

Ik weet niet juist wat het palet gekost heeft want ik kreeg dit cadeau en wederom vind ik het een beetje onbeleefd om dit op te zoeken, haha. Het is te verkrijgen bij Ici Paris XL en ook in verschillende varianten.

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments