iPhone Diary #24 - First week of University!

21:04:00


De titel van dit artikeltje zegt al heel veel natuurlijk. Afgelopen week was het mijn eerste week als studente aan de universiteit van Gent! Vandaag vertel ik jullie hoe ik deze beleefde en wat ik nog meer deed! Bcs school is niet het enige, of course!

Maandag



Maandag was het dan zover! Ik wist eerst totaal niet wat aantrekken op mijn eerste schooldag maar uiteindelijk ging ik voor deze outfit, eentje die gemakkelijk zit en waardoor ik me dus direct beter op mijn gemak voel.


's Middags lunchen met vriendinnetje Fenne. We aten bij Le Pain Quotidien. Ik ging voor deze yoghurt, lekker maar niet speciaal.

Dinsdag


Dinsdag had ik mijn eerste les Politicologie. Direct heel speciaal want minister van Volksgezondheid, Maggie De Block, kwam langs. Elk jaar komt er een bekende politicus/minister naar het openingscollege. Dit was wel eens leuk om mee te maken. Ik was vooral overdonderd door de vele camera's en pers. Zeker zo vroeg op de dag, haha.


Nadat we onze boeken moesten ophalen (uiteindelijk was het voorlopig nog maar 1 boek), gingen we eten in een studentenrestaurant. Ik at kaaskroketten met frietjes. Echt ongelofelijk lekker en vooral suuuuuper goedkoop! Ik moest maar €3,30 betalen!!!

Woensdag


Woensdag bekeek ik op de trein wat we allemaal gezien hadden die les. Het is zo ongelofelijk veel dat ik elk moment nu nuttig spendeer, haha!


Dan iets eten met mijn vriendje. Pfff, waarom ben ik zo verslaafd aan ijs???


's Avonds terug richting Gent. Ik at een pasta van Planet Pasta samen met vriendinnetje Annabelle. Onverwacht heel erg lekker!!


Woensdag was het namelijk Student Kick Off. Een soort van festivalletje om het nieuwe academiejaar goed te starten. Ik vond de Student Kick Off zelf een beetje tegenvallen dus het duurde niet lang of we waren te vinden in Tam-Tam, het was leuk!

Donderdag


Voor mijn les kon ik nog eventjes Netflix kijken, oops.


's Avonds goed studeren!!

Vrijdag


Eindelijk vrijdag! Wel spijtig dat ik op vrijdag net het langste les heb. Maar M&M's hielpen ons er door :D.


's Avonds gingen we uit eten voor de verjaardag van papa's vriendin. We gingen naar Wok Dynasty in Aartselaar. Het was een super gezellige avond met veel te veel eten! Maar vooral heel lekker eten!


Ook at ik daar mijn eerste fortune cookie. Ik vond de quote een beetje tegenvallen, jammer.


Daarna gingen we nog iets drinken.


& om 12uur cadeautjes openmaken!!

Zaterdag


's Ochtends leerde ik nog wat verder. In de namiddag ging ik nog even naar mijn vriendje en daarna moest ik gaan werken.

Zondag


Vandaag waren het Oh-Dagen in Sint-Niklaas. Zo waren er verscheidene leuke dingen te doen, waren de winkels open en stonden er overal standjes met proevertjes etc. Zo ook waar mama werkt, ik ging samen met Kyara helpen met flyeren en cava uitdelen etc.


Achteraf maakte ze deze vlecht nog, mooi hé? 

Ik hoop dat jullie ook een leuke week hebben gehad!
XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments