OUTFIT - Blue Sky // Black with a touch of gold

08:00:00


De outfit die vandaag voor jullie klaar staat, is mijn persoonlijke favoriet. I LOVE IT. Hij heeft alles wat ik mooi vind en de stuks zijn één voor één prachtig. 



Ook deze outfit bestaat uit een plooirok met een blouse/t-shirt. Ik vertrok vanaf de rok omdat deze me als eerste opviel. Hij heeft de mooiste pasvorm ooit en de perfecte lengte. Hij sluit mooi aan en de onderrok is korter dan de bovenste laag. Dit is geweldig aangezien je op deze manier er voor kan zorgen dat je je schoenen nog mooi kan zien maar het toch niet lijkt alsof je rok te kort is. Love this!


Look at this... De blouse bestaat uit een lichte stof die leuk valt. De mouwen zijn afgewerkt met gouden glitters en eindigen speels. Geen woorden voor hoe mooi ik deze vind. Deze blouse is zo tijdloos, iets wat iedereen graag in zijn kleerkast wil.


De handtas is ook van Blue Sky Fashion. Hij is zwart en heeft leuke sliertjes die hem helemaal af maken. Hier zie je ook de rok in detail. Zo zie je ook dat hij van zeer mooie kwaliteit is.

Wat vinden jullie van deze outfit? 

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments