iPhone Diary #26 - Opendeur Blue Sky, Drake en dikste cursus ooit

20:54:00


Wat een weekje was het weer. Zo kreeg ik de dikste cursus die ik ooit in mijn leven zag, ging ik naar het opendeur weekend van Blue Sky en scoorden we tickets voor het optreden van Drake! Lees snel verder om meer te weten te komen!

Maandag


Maandag kon ik eindelijk mijn boek van het vak Politicologie gaan afhalen. Ik kon ter plekke beginnen wenen toen ik hem zag. Nog nooit zag ik zo een dikke cursus en dan net voor een vak als Politicologie :(. Een boek van A4 formaat, meer dan 600 pagina's en helemaal geschreven in volle tekst. Nee nee, niet in schema's. Helemaal in volle tekst. Please help.



's Avonds kreeg ik het ineens in mijn hoofd om mijn kamer te verzetten. En als dit gebeurt, moet het ook direct gebeuren haha. Zo verzette ik mijn bureau en kledingrek en legde ik nu al mijn kussentjes op mijn bed.


En tijdens het studeren werd ik weer even misselijk toen ik dit zag. De hoeveelheid aan de universiteit is toch wel echt wennen.

Dinsdag


Toen ik dinsdag opstond, had ik onverwacht terug wat meer leven in mijn haar. Van nature heb ik bekken maar door de lengte van mijn haar komen deze er niet echt meer door. Dinsdag dus wel, de onderste lagen van mijn haar krulden echt, was echt vreemd om nog een keertje te zien haha.


Na de les ben ik altijd zo blij dat ik naar huis kan, haha


Omdat ik elke keer als ik thuis kom studeer, trek ik graag iets gemakkelijk aan. Waaronder deze cosy kousen. Wanneer ik dan mijn hondje, Beau, buitenlaat krijg je dit effect, haha. Fashion op z'n best.

Woensdag


Ra ra ra, waar was ik ook woensdag weer te vinden? Deze keer was de les wel speciaal! Christian Van Thillo kwam langs in onze les Communicatiewetenschap! Hij is de baas van De Persgroep. Een grote man in België, Nederland en Denemarken dus. Het was echt super interessant. Hij was ook zeer aangenaam om naar te luisteren. Door hem besefte ik wel echt dat Communicatiewetenschappen de juiste richting voor mij is.


's Avonds maakte mama mijn lievelingsgerecht klaar. Ovenschotel. Het ziet er misschien niet zo appetijtelijk uit op foto maar geloof me het is heeeeerlijk! 

Donderdag

 

Toen we 's avonds met de auto weggingen, wou mijn hondje continu op de schoot van mijn vriendje zitten. Ja, achter het stuur, allemaal normaal, haha.

Over relationship goals gesproken: ik die blogs lees en mijn vriendje die Fifa speelt. Perfect!

Vrijdag

 

Weer een dagje les maar tijdens de les toch leuk nieuws gekregen. Mijn vriendje kon namelijk tickets voor Drake bemachtigen, jeej!

Zaterdag


Voor ik zaterdag moest gaan werken, studeerde ik nog een beetje. Als pauze keek ik natuurlijk een aflevering van Once Upon A Time, favoriete serie!

Zondag


Vandaag ging ik met papa naar Gent. Mijn fiets was namelijk kapot en papa ging hem maken. Daarna dronken we nog iets op een terrasje want het was ongelofelijk mooi weer vandaag. Het zonnetje scheen lekker en het was nog vrij warm ook!


Daarna ging ik naar de opendeur van Blue Sky. Zoals jullie wel al weten, collab ik veel met Blue Sky. De opendeur was echt de moeite. Zo werden er make-overs gehouden, had iemand wimper extentions gewonnen en kregen we allemaal een goodie bag. Als je meer foto's wil zien, deze vind je hier!


Om deze week af te sluiten, ging ik met mama nog naar Foubert. Mijn vriendje was aan het werk en wij gingen hem (weeral eens) verrassen!

Nu ga ik nog even studeren en dan nog even ontspannen. Hopelijk hadden jullie ook een fijne week!

XO,
Kelsey



You Might Also Like

1 comments