OUTFIT - Blue Sky // Silver and fake fur

08:00:00


We komen stilaan bij het einde van deze reeks outfits van Blue Sky Fashion. Vandaag heb ik een outfit klaar staan die wederom uit een rok bestaat, bcs loving de plooirokken at the moment haha. Maar hij is toch helemaal anders dan degene die reeds op mijn blog verschenen én omvat een item dat ik voor de eerste keer in mijn leven droeg.


Deze keer ging ik voor een zilveren plooirok van de collectie bij Blue Sky. Ik ben normaal een persoon die helemaal into goud is, maar deze viel me toch ook onmiddellijk op.

 Ik combineerde hem met een gewone zwarte top en een ongelofelijk mooie ketting. Dit is zo een ketting die je outfit een enorme boost geeft en je oneindig veel keer kan combineren. 

Ook droeg ik mijn zwarte hakken van New Look om de deze look helemaal compleet te maken. 


Hier zie je de rok in detail, zo kan je zien dat er een subtiele glinster in zit, leuk toch? Hij heeft bovenaan een zwarte, elastieken band die er voor zorgt dat hij mooi aansluit. De lengte zitten tussen midi en maxi, wat ik persoonlijk wel leuk vind omdat hij zo nog net iets origineler is.


En nu, surprise surprise... Ik combineerde hem ook met een vest uit fake fur. Een tijdloos item en toch was het de eerste keer dat ik het aantrok. Deze zijn zo leuk én zacht. Bij Blue Sky vind je verschillende varianten dus als je graag eentje wil zou ik zeker hier eens een kijkje gaan nemen! Een vest als deze moet je durven dragen maar het maakt je outfit echt compleet.



Wow... Deze tas is gewoon perfect. Hij is ten eerste zwart met goud(!) en bestaat verder ook nog eens uit een zachte, mooie, suède stof. We have a winner ! Je kan hem op twee manieren dragen wat ik persoonlijk een grote meerwaarde vind. Zo kan je hem aanpassen van outfit tot outfit.

Woensdag komt de voorlaatste weeral online... 

XO,
Kelsey

Blue Sky
Breedstraat 11
9100 Sint-Niklaas
België


You Might Also Like

0 comments