OUTFIT | Céline t-shirt and new kicks

15:03:00


Vandaag heb ik een hele dag allerlei nieuwe dingetjes gefotografeerd voor jullie waarvan snel reviews zullen verschijnen. Ook shootte ik een nieuwe outfit. En deze staat vandaag voor jullie klaar.








Ik combineerde mijn t-shirt van Céline met mijn zwarte rok. De t-shirt draag ik eigenlijk niet zoveel omdat de pasvorm me niet helemaal aan stond, ik heb hem online gekocht. Maar als ik hem zo met een hoge taille rok zie, vind ik hem best leuk. Misschien moet ik hem dan toch wat meer aan trekken. De rok vind ik echt onwijs leuk, hij heeft leuk volume en een geribbelde textuur. Ik combineer deze echt met zoveel verschillende boven stuks! 



Ook mijn choker bestelde ik pas onlangs. Ik bestelde hem samen met mijn tutu rok die je in mijn outfit post van WE CAN DANCE reeds kon zien. Ik vind deze heel leuk door het gouden driehoekje en ook door het feit dat hij fijner is. Dit maakt hem een stuk subtieler.


Mijn schoenen zijn nieuw -zoals je natuurlijk reeds in de titel kon lezen-. Ik was op slag verliefd toen ik ze zag. Deze hakken zijn zo'n paar dat je heel veel kan dragen, zowel heel casual, voor school bijvoorbeeld, als voor een eerder deftige gelegenheid. Het gouden detail maakt ze gewoon perfect. 


TSHIRT | Céline Paris
SKIRT | Blue Sky Fashion
CHOKER | themusthaves.nl
SUNGLASSES | Primark
SHOES | New Look

Ik had niet verwacht dat mijn garagepoort zo fotogeniek was, haha. Ik vind de outfit best leuk geworden, zeker met mijn nieuwe stuks. Wat vind jij?

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments