Leuk nieuws!

07:30:00



Aangezien ik pas 26 september mijn studie aan de universiteit start, heb ik nog een extra maand vakantie. Mijn vriendinnetjes en ik hadden dan ook al maanden het plan om in september nog op reis te gaan en nu hebben we belist!

Aanstaande dinsdag, ja je leest het goed, vertrekken we naar... Turkije! Ik heb er echt zin in. Nog een weekje genieten voor een heel nieuw hoofdstuk in mijn leven begint. We gaan naar het warme Side. Dat betekent dan ook weer een weekje niet bloggen. Ik heb veel foto's genomen van nieuwe productjes maar heb nu niet meer echt de tijd om ze allemaal al in artikeltjes te verwerken. Maar dus: vanaf dat ik terug ben, staan er jullie heel wat artikeltjes te wachten. Ik hoop er reeds enkele te kunnen laten verschijnen tijdens mijn reis. Ik ga proberen om op deze reis ook elke dag foto's van mijn outfit te nemen. Aangezien mijn vriendinnetje, Amber, dat graag doet, vormen we een top team!

Verder heb ik in augustus ook aan een nieuw project(je) gewerkt. Iets wat ik zelf graag doe en jullie snel meer over zullen lezen :-). Aangezien ik er pas eind augustus met gestart ben, zal de eerste 'editie' nog niet zooo speciaal zijn maar ik vind het alleszins iets leuk om meer en meer werk in te steken!

Voor degenen die ook nog niet naar school moeten: geniet nog van je vakantie en aan de anderen: alvast heel veel succes!

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments