iPhone Diary #22 - onze reis in Turkije

20:05:00


Dinsdag zijn mijn vriendinnetje, Amber, en ik terug geland op Belgische bodem. We kwamen terug van een fantastische reis in Turkije en vandaag laat ik aan jullie zien wat we zoal hebben gedaan. Jammer genoeg zit ik nu al enkele dagen ziek thuis, ik geraak hier gewoon gefrustreerd van, maar ja, niks aan te doen. Kijk snel verder!



Aangezien we ruim op tijd waren voor onze vlucht, dronken we -natuurlijk- nog iets bij Starbucks.


We kochten ook allebei nog iets bij Victoria's Secret, dit laat ik zeker nog aan jullie zien. Dan het vliegtuig op! Nog even amuseren met de snapchat effectjes, omdat het kan.

Tijdens de reis las ik het boek 'Vijftig tinten donkerder'. De film van deze komt uit in februari 2017 dus extra spannend! Ik vond het boek echt goed.



We gingen echt op een 'chill-vakantie' dus 's avonds genieten aan het zwembad met een drankje er bij, ja, dat hebben we dikwijls gedaan!



De vrouw die onze kamer schoonmaakte, was echt een schatje, altijd super vriendelijk. En kijk hoe schattig ze was met dit hartje op ons bed.


Dit was het uitzicht vanaf ons balkon. We hadden een prachtig zicht en zaten dicht bij alles.


Een frietje dat even groot was als mijn hoofd? Allemaal normaal hier, haha.


We bezochten tijdens onze eerste avond, aka de verjaardag van Amber, het stadje Side. Daar kocht ik o.a. dit armbandje. Super schattig en héél typisch Turkije.


Zo gingen we ook een dagje naar het strand. Alle, een half dagje. We vonden het veel fijner aan het zwembad, oopsie.


Ik had jullie ook beloofd om elke avond foto's te nemen van mijn outfit. Wel... Dit is dus niet gelukt aangezien het elke dag al rond 19.15 uur helemaal donker was. Niet mooi voor foto's dus. Maar ik heb er toch eentje van deze playsuit. Deze komt snel online!


Ook organiseerden ze in het hotel 2x 'Olympic Games' op dit mega luchtkussen. Dat was echt super grappig en zo leuk! Ze maakten het helemaal nat zodat iedereen continu viel, waaronder ook wij, haha.


Elke dag ijsjes, hehe!


We hebben in het hotel ook twee Vlaamse meisjes leren kennen waarmee we veel optrokken. Zo gingen we ook naar het stadje Manavgat, weliswaar 's avonds aangezien het overdag véél te warm was.


Genoeg afkoeling zoeken in 't zwembad.


Onze laatste avond gingen we nog naar Kumköy. Hier dronken we cocktails en hadden nog een super gezellige avond.


Time to say goodbye! En hop terug naar België. Bij onze aankomst stonden mijn mama en vriendje op ons te wachten. Mijn vriendje met rozen en een auto vol ballonnen, yes, he is the cutest.

We hebben echt een fantastische reis gehad, zou het direct terug overdoen met mijn girlie <3

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments