iPhone Diary #21 - cadeautjes Londen en giraffen spotten

21:22:00


Lees snel verder om te zien wat ik deze week allemaal heb gedaan.


Dinsdag liet ik eindelijk mijn nagels opnieuw doen! Ze zijn fel roze maar door het effect op de foto lijken ze rood. Echt een hele mooie kleur.


Zoals ik reeds vermeld heb, heb ik deze zomer veel gewerkt. Maandag, dinsdag en woensdag had ik vrij dus had ik veel tijd om mijn beste vriendinnetje terug te zien. Die een MAAND in Egypte heeft gezeten. Het was super gezellig, 's avonds gingen we nog iets drinken en woensdag deden we onze bikini aan en genoten we van het abnormaal warme weer!











Woensdagavond kwamen mijn nichtjes slapen. Aangezien ze later waren dan verwacht, kon ik nog even studeren voor mijn auto rijbewijs. 


















Ondertussen was mijn papa met zijn vriendin naar Londen en brachten ze deze leuke dingetjes voor mij mee. Een sweater van PINK (aka Victoria's Secret of course) en make-up van KIKO. Deze zullen komende week zeker op mijn blog verschijnen!

Dan moest ik donderdag, vrijdag én zaterdag werken. Donderdag ging ik wel na het werk nog even naar House Of Summer, een feestje dat 3 vrienden van mij organiseerden. Het was super leuk, we hebben zelf nog gezwommen, haha.


En vandaag stond Pairi Daiza met het gezinnetje op de planning! Het is nu ongeveer een jaar geleden dat ik hier voor de eerste keer was en nu was er een baby panda! Die zie je rechts vooraan liggen. Echt way toooo cute!


Ook even langs bij de reptielen. Absoluut NIET mijn ding, brrr. Maar mijn papa had dan weer de tijd van zijn leven.

















Dan langs bij de giraffen, jeej! Dit zijn echt mijn lievelingsdieren in de zoo. Mijn stiefzus en ik konden ze zodanig lokken dat ze letterlijk tegen ons aan leunden en we ze konden aaien, mijn dag was compleet!


Ook keken we naar één van de olifanten die in bad ging. Echt super amusant, hij deed leuke kunstjes en je zag dat hij echt genoot. 















Ik heb echt een leuke week gehad, naast al het zware werken. Door het mooi weer was het echt super druk in de cremerie waar ik werk. Nog twee daagjes te gaan en het zit er op voor deze zomer vakantie! 

XO,
Kelsey









You Might Also Like

0 comments