iPhone Diary #20 - What have I been up to?

19:22:00


In het algemeen heb ik deze zomer niet zoveel posts geplaatst, sorry for that. En dan al zeker geen iPhone Diary. Vandaag heb ik er wel eentje voor jullie waarin ik de hoogtepunten vertel vanaf het moment dat ik terug kwam van op reis tot nu. De reden dat ik niet elke week een Diary heb geplaatst is omdat ik elke week zeker 4 dagen werkte en voor de rest wel genoot van mijn rust, dus niet altijd zo'n spectaculaire dingen heb gedaan. Maar ééntje was zeker en vast de moeite!




Zo genoot ik op restaurant van dit lekker slaatje met mijn familie.


Deze zomer had ik ook een dingetje met mijn haren krullen, oeps.



Naast al dat werken, maakte ik ook tijd om met mijn vriendinnetje Kyara af te spreken, die ik veel te weinig zie. En rara wat zijn we gaan doen? Gaan eten op mijn werk, haha! En genieten van een lekkere Café Latte, die in deze zalig grote tassen wordt geserveerd.


 

En dan... Hét hoogtepunt! Het concert van Beyoncé. Ik zou hier zoveel over kunnen vertellen maar eerlijk gezegd ik weet echt niet hoe. Het was gewoon perfect. Hoe zij kan dansen, zingen, alles wow! Hoeveel tijd ze steekt in het maken van haar show, echt chapeau! Ze mag meer dan trots zijn op het resultaat.


Als ik dan eens een avondje thuis was, genoot ik wel eens van een glaasje Vivaro.


Een dagje shoppen in Antwerpen met mijn nieuwe kicks. :-D


Tijdens mijn pauze op het werk at ik een keertje een pannenkoek met rode vruchten, zoooo lekker!


Tijdens het dagje shoppen met Annabelle in Antwerpen dronken we iets bij 8tea5, zo lekker hier.


Toen was het al tijd voor WE CAN DANCE dus off to Knokke met de trein en een lekker verse fruitsap. 


Aangezien ik maandag, op moedertjesdag, moest werken, ging ik dinsdag met mama iets eten als cadeautje en ja hoor we belandden weer op mijn werk. Ik geef toe, ik ben verslaafd.


Terug genieten van een Caffé Latte!


En deze lekkere coupe Noisette.

Vandaag ben ik met het gezinnetje naar de cinema geweest. We hebben de film 'Mike and Dave need wedding dates' gezien. Echt een aanrader! Echt grappig, wow! De komende dagen moet ik minder werken dus: genieten! Nog iets vrij belangrijk wat ik vrijdag deed is... inschrijven op de universiteit! Vanaf 26 september start ik de opleiding communicatiewetenschappen in Gent, spannend! Verder deed ik nog meer leuke dingen maar vergat ik meestal een foto te nemen.

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments