KIKO Volume Attraction Mascara

07:00:00


Vandaag het tweede cadeautje van KIKO vanuit Londen! Deze keer heb ik een mascara klaar staan. Wederom een geslaagd cadeautje, kijk snel verder.





Ik ben zo'n persoon die bij het kopen van een nieuwe mascara ook kijkt naar de huls. Als deze me niet aanstaat, zal ik hem ook minder snel testen. Ik zou niet direct naar deze mascara nemen maar ik ben toch blij dat papa het wel deed, haha. Of ja, waarschijnlijk eerder zijn vriendin ;). Het heeft een bruin achtige kleur met een subtiele glans. Simpel maar zeker en vast oké.



Het borsteltje daarentegen heeft dan weer de vorm die ik zelf het liefste gebruik. Als ik deze vergelijk met de andere mascara van KIKO die ik heb, die je hier terugvindt, zou ik toch deze verkiezen. De andere is ook goed maar deze is toch gemakkelijker in gebruik.



Op de foto heb ik net een laagje te veel aangebracht daarom dat mijn wimpers een beetje klitten want de mascara is vrij nat. Dit wou ik toch ook aan jullie laten zien. Eén à twee laagjes is dus oké. Mijn wimpers worden wel aanzienlijk langer en diep zwart, jeej!



Wederom zou ik dit cadeautje ook zeker aanraden. Het is een budget proof mascara en zeker de moeite waard om een keertje te testen! Btw: vandaag is het mijn eerste dag als studente aan de universiteit, spannend!!

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments