KIKO Creamy Lipgloss

07:00:00


Hier is ondertussen al het derde cadeautje van KIKO. Meteen ook het laatste. Het is een creamy lipgloss en wederom de moeite waard.


De huls is helemaal anders dan de andere lipglosses en lipsticks die ik heb van KIKO. Wat leuk is omdat ze zo voor variatie zorgen. Je ziet de kleur van de lipgloss duidelijk, wat gemakkelijk is voor in je stash. Boven dien is hij afgewerkt met zilveren details aan de uiteinden en ook de tekst is in het zilver. Ik vind hem er alleszins mooi en veel belovend uitzien.


Ik heb de nummer 102. Een lichte roze kleur met een matte finish. Dit zou je toch denken van de swatch. 



Op de foto valt hij iets donkerder uit dan dat hij is. Het is een lichte roze kleur die je eigenlijk dagelijks kan dragen in een simpele look. Op de lippen heeft hij dan wel weer een glans. Ik vind dit niet erg aangezien ik bijna alleen maar matte lipsticks heb. Ik vind hem heel mooi en door de vorm van het 'stiftje' is hij heel gemakkelijk aan te brengen.



Ik ben heel blij met deze lipgloss. Het is er eentje waarnaar ik veel zal grijpen. Ook dit laatste cadeautje raad ik jullie zeker aan.

XO,
Kelsey





You Might Also Like

0 comments