iPhone Diary #23 - veel eten, feestje en nieuwe laptop

13:14:00


Afgelopen week heb ik volop genoten van mijn laatste weekje vakantie. Maandag is het back to reality. Daarom heb ik heel veel leuke dingen gedaan deze week. Zo ging ik veel weg met mijn vriendje en kreeg ik een nieuwe laptop. Kijk snel verder om te zien wat ik allemaal heb gedaan.



Maandag was het moment daar dat ik echt om een nieuwe laptop moest. Het werd de MacBook Pro. (Ongelofelijk blij mee!!!) Ik schreef hier reeds een artikeltje over en deze vind je hier!


Dinsdag sprak ik met mijn beste vriendinnetje, Elise, af. Eerst hebben we samen een broodje gegeten en iets gedronken. We hadden ook nog zin in een tasje koffie en surprise surprise, we belandden weer op mijn werk en bestelden ook nog een ijsje. Sorry not sorry :D.


's Avonds ging ik samen met mijn vriendje iets eten en daarna gingen we mijn 'nieuwe' fiets halen bij papa. Aangezien ik in Gent ga studeren en van campus naar campus moet had ik een fiets nodig die daar blijft. Natuurlijk geen mooie, splinternieuwe fiets maar een oud ding dat wel goed rijdt natuurlijk! Het was een hele opdracht om deze in de auto te krijgen maar we did it!

Woensdag vergat ik een foto te nemen maar toen sprak ik af met Kyara, we gingen naar de winkels want we hadden nog enkele dingetjes nodig en aten 's middags ook samen. Ik was zo blij om haar terug te zien, het was weer veel te lang geleden.


Donderdagochtend moest ik voor de eerste keer naar de universiteit voor een onthaaldag. We kregen heeeel veel informatie en ik zag ook met wie ik allemaal in de klas ga zitten. Zo ongeveer meer dan 150 mensen in de communicatiewetenschappen alleen, een hele aanpassing, wow! De aula's zullen altijd goed gevuld zijn.


Daarna ging ik nog even met mijn vriendje naar de winkels en daarna gingen we eten in de Kantine, hier in Sint-Niklaas. Het was voor mij de eerste keer maar ik vond het ontzettend lekker. Ik koos deze burger met frietjes, heel lekker! Wel niet zo gemakkelijk om hem op te eten, haha.


's Avonds in het laat liet ik ook mijn nagels opnieuw doen. Blije meid!!


Vrijdagochtend ging ik op mijn neefje letten. Altijd leuk bij deze knapperd.



Daarna lunchen bij Soep&Zoet. Hierbij hoort natuurlijk ook een stukje taart. Can't resist!


's Avonds nog naar Gent met mijn vriendje. Het was nog lekker warm geworden dus we genoten nog van de laatste zonnestralen op een terrasje. 


Daarna gingen we eten bij Amadeus. LOVE THIS PLACE, pfff.


Gisteren moest ik 's avonds gaan helpen op het verjaardagsfeestje van iemand die ook in mijn dansschool zit. We stonden achter de bar en wij deden vooral de cocktails, echt leuk. 


Vanmorgen bracht mama deze heerlijke donuts voor ons mee, mhh.

Vandaag ga ik nog genieten van mijn laatste dagje vakantie. Zoals ik ondertussen al enkele keren heb gezegd, begint morgen de universiteit. Ik heb er best wel zin in maar het is zoooo spannend!

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments