iPhone Diary #19 - afstuderen, 18e verjaardag en genieten

19:15:00


Zonder het goed en wel door te hebben, zijn de laatste weken voorbij gevlogen. Ik dacht eens de examens gedaan waren, terug veel te kunnen bloggen maar het is zo ongelofelijk druk geweest. Zo studeerde ik af aan de middelbare school, werd ik 18 jaar en heb ik veel genoten samen met mijn vrienden. Ook kocht ik eindelijk een nieuwe iPhone, de goude 6S. Tijd voor nieuwe -en veel mooiere- foto's dus! Dit betekent wel dat de foto's die normaal in deze diary zouden verschijnen op mijn oude gsm staan, oops. Maar ik heb de belangrijkste dingetjes voor jullie klaar staan!




Zo vierden we het einde van de examens direct heel goed! 's Avonds gaf Maya een BBQ voor haar verjaardag en daarna gingen we supporteren voor ons nationaal 11 tal! Het was echt een hele leuke dag/avond.


De dag er na was het ons eindbal. Om twaalf uur was ik jarig dus extra feest! Wederom, een geslaagde avond. En ik heb toch volgehouden om voor een lange jurk te kiezen, ik kocht hem op de Amerikaanse site lulus. 



Dan natuurlijk mijn 18e verjaardag vieren met mijn beste vriendjes. We hebben samen lekker gegeten, genoten van het zonnetje en we zijn 's avonds nog naar een feestje geweest. 


En natuurlijk mijn proclamatie! Toch wel één van de belangrijkste avonden in mijn leven. Want eindelijk waren we afgestudeerd aan de middelbare school!


Zoals ik bovenaan reeds zei, kocht ik ook mijn nieuwe iPhone. Heel gelukkig meisje hier!


's Avonds kwam mijn nichtje slapen! Natuurlijk wou ze ook mijn nieuwe gsm testen dus hebben we ons volop geamuseerd met de snapchat effectjes!


Afgelopen zondag ging ik shoppen in Eindhoven samen met mijn papa zijn vriendin en mijn stiefzus. Het was echt een heel gezellige dag, ik heb er van genoten. En natuurlijk weer leuke items gescoord :-).


Ik heb de laatste dagen ook al heel veel gewerkt. Gisteren mocht ik onverwacht vroeger stoppen waardoor ik nog kon genieten van een Vivaro op een terrasje met Amber. Echt heel gezellig.


Zaterdag vertrek ik op reis dus ging ik vandaag nog even langs de winkels. Uiteindelijk vond ik nog 2 super leuke bikini's. Hier ga ik zeker nog over schrijven maar deze zitten nu al in mijn valies, klaar om naar de zon te vertrekken :-). 

Aangezien ik op reis vertrek en mijn laptop niet meeneem, zal het terug even duren voor ik iets post, maar mijn volgende diary zal ongetwijfeld extra leuk worden! Op instagram ga ik wel veel foto's proberen plaatsen dus als je zou willen volgen: hier vind je mijn instagram. 

XO,
Kelsey


You Might Also Like

0 comments