iPhone Diary #18 - Studeren, afscheid nemen en nieuwe outfits

14:17:00


Aangezien ik volop aan het blokken ben voor de examens stond afgelopen week grotendeels in het teken van studeren. Verder moest er ook enkele keren afscheid genomen worden, wat natuurlijk voor de nodige traantjes zorgde. En afgelopen week trok ik eindelijk terug een keertje outfit foto's! Lees snel verder om te weten te komen waar ik het nu allemaal over heb.



Toen ik vorige week woensdag thuis kwam van dansles geven, maakte ik voor mezelf dit. Het is gewoon spuitwater met stukjes aardbei hoor, haha. Maar ik vind dit zo lekker en zo drink ik gemakkelijker en sneller water. Dus dit was mijn steun tijdens het studeren.


Toen ik donderdag van school kwam, was het -voor de verandering- weer tijd om te studeren. Eerst mijn toets leren van Wiskunde (Ja onze leerkrachten geven tot op het laatste moment nog toetsen), en dan nog wat voor de examens. Het is duidelijk dat op sommige momenten mijn concentratie ver te zoeken was :-).


Vrijdag gingen we tijdens onze middagpauze een ijscoupe bij Foubert eten. We dachten: we doen een keertje zot en eten gewoon ijs als middageten, oops. Sinds ik hier werk, is het toch wel raar om hier zelf te komen eten maar hé: het is gewoon te lekker.

's Avonds hadden we een terugkom avond op school van onze eindreis. De leerkrachten hadden een leuke fotoreportage in elkaar gestoken en het was echt fijn om al deze herinneringen terug op te halen. Een super gezellige avond!



Dat weekend ging ik -zoals elke zaterdag- werken. Zondag genoot ik tijdens mijn pauze van Ben&Jerry's ijs, yummie.


Dinsdag betoogde een deel van mijn leerkrachten wat betekent dat wij enkele uren studie hadden én ook twee uur vroeger naar huis mochten!! Aangezien komende donderdag de examens beginnen, konden we onze tijd goed gebruiken om te studeren. De leerkracht tijdens de studie was super chill, we mochten muziek luisteren en onze gsm gebruiken. Ook had ik een smoothie gemaakt van peer, appel en banaan, lekker!



Toen ik van school kwam, shootte ik snel enkele outfits, deze vind je hier!



Woensdag was echt een emotioneel dagje. Het was de laatste keer dat ik dansles zou geven aan mijn lieve schatten. Aangezien ik stop met dansen, was het ook écht de laatste keer voor mij. Ik had beloofd dat we een 'feestje' gingen houden dus dat zie je op de bovenste foto. Ook hadden ze allemaal briefjes en tekeningen voor mij gemaakt, zo lief. Op het einde van de les kreeg ik nog zoveel knuffels dat ik bijna niet naar huis geraakte. Ik ga ze toch echt wel missen!

Aangezien het ons laatste jaar in de middelbare school is, moeten we ook afscheid nemen van de leerkrachten. Zo was het eerste afscheid donderdag. Mevrouw van aardrijkskunde, had op het einde van haar les nog zulke mooie woorden voor ons en zelf kippenvel dat ervoor zorgde dat na de les mijn girls en ik ook echt aan het wenen waren. Dat belooft voor de laatste schooldag!


En ook vrijdag was het afscheid daar. Onze laatste LO les ooit! Dit voelde best raar eigenlijk. Het afscheid van het middelbaar komt zo dicht bij, echt ongelofelijk. Maar het was echt een leuke les, je voelde dat iedereen nog een laatste keer wou genieten.

's Middags gingen we bij een vriendinnetje thuis pizza eten, echt gezellig!

Btw: sorry van de slechte kwaliteit van mijn foto's. Mijn gsm doet raar waardoor ik geen foto's meer kan nemen. Ik neem nu al mijn foto's via snapchat maar ja, slechte kwaliteit gegarandeerd. Na de examens ga ik een nieuwe gsm kopen!

Ik heb eerlijk gezegd een beetje schrik voor komende week aangezien het echt onze allerlaatste week is in het middelbaar. Ergens zal ik ook wel blij zijn dat het voorbij is aangezien het voor mij nu toch echt wel genoeg is, haha. Nood aan nieuw avontuur hier!

XO,
Kelsey


You Might Also Like

0 comments