TRAVEL | Almeria - Spanje

16:26:00


Ja hoor, ik leef nog :-D. Eindelijk heb ik een gaatje gevonden om terug een artikeltje te schrijven. Natuurlijk over mijn vakantie in Almeria! Eentje dat in mijn ogen perfect was. De eerste dagen nadat ik terug in België was, heb ik in een serieuze dip gezeten omdat ik het leven in Almeria al zo hard miste. Ik had dit nog nooit zo hard gehad. Gelukkig hielp afspreken met vrienden en veel werken, haha! Vandaag wil ik jullie laten zien wat we zoal hebben gedaan en hoe mijn weekje vakantie in Almeria er uitzag. De foto's zijn met mijn iPhone getrokken zodat ik mijn reflex camera niet moest meesleuren. De kwaliteit was echt super mooi maar ergens onderweg naar dit artikeltje, toch wat vermindert. Anyway, lees snel verder!




Wij reisden via Schiphol dus gingen hierheen met de trein en Thalys. We moesten overstappen in Antwerpen dus nog even genieten van een Starbucks. Daarna op de Thalys richting Amsterdam!


Aangezien we heeeel ruim op tijd waren, moesten we nog wel wat uurtjes op de luchthaven spenderen. Mijn stiefzus en ik vonden deze super comfortabele zeteltjes met stopcontacten en wifi! Netflix it was!


Op deze foto zie je hoeveel beenruimte we hadden in het vliegtuig, echt zalig! De reden hiervan was dan wel dat we aan de nooduitgang zaten. We kregen een hele uitleg over hoe we -indien nodig natuurlijk- de nooddeur moesten openen. Best wel freaky.


Ouh is dit niet zalig? Een helblauwe lucht, lekker warm en palmbomen?


We bezochten ook het winkelcentrum in de buurt. Dit was echt immens! De hele bovenverdieping zat vol met bekende fastfood ketens zoals Mc Donald's, Pizza hut, KFC... en Burger King! Waar wij uiteindelijk iets gingen eten en waar dit zinnetje dus stond. Het winkelcentrum was echt fantastisch, het had gewoon winkels zoals Zara, KIKO, Primark, Bershka, Pull&Bear!


Ook heb ik het vervolg van 'If I stay' gelezen. Echt een aanrader! Hij was zo mooi, ik kon maar niet stoppen met lezen. En geloof me, dit is heel uitzonderlijk voor mij!


Elke dag paraat om 12.30u voor de aquagym!

 

Er waren ook glijbanen, wat voor mij toch altijd een meerwaarde geeft. Deze zorgden er ook voor dat we al snel vrienden werden met de redders, wat een boys, haha!


Ons hotel was zo mooi en gewoon perfect! Vriendelijk personeel, super lekker eten, proper.. alles!


Selfies werden er ook voldoende genomen, oopsie! Hier zie je trouwens mijn stiefzusje, echt een toppertje!


Foto's nemen op het strand hoort er ook bij natuurlijk.

 

Meet, Carlos! Haha. Hij zat in het animatieteam en hij was echt super chill. Met hem raakten we ook snel bevriend. Rechts zie je Anthony, hij was één van de redders en 's avonds de barman die super lekkere cocktails voor ons maakte, nog zo een toppertje!


Ook met het hele gezinnetje namen we foto's op het strand maar die avond...


hadden we duidelijk wat last van de wind, haha!


Maar toen lukte het toch! Wat een plaatje he ;).


Toen was het al de laatste dag... Nog eventjes genieten van het mooie leven.


;) ;) ;)


En dan terug naar huis :-(. We werden al om 6u 's ochtends opgehaald dus we hadden niet zoveel geslapen. Gelukkig zat het vliegtuig niet vol en had ik plaats om me languit te leggen en lekker te slapen.


Eens in Schiphol aangekomen, konden we het niet laten om een bezoekje aan Victoria's Secret te brengen. Ik ben nu in het bezit van een set tasjes, eentje voor mijn make-up etc. En een gsm hoesje! Deze laat ik jullie zeker nog zien.


Ik heb een prachtige reis gehad en ik zou ze direct nog 10 x overdoen. We gaan ook een aftermovie maken, dus vanaf deze klaar is, deel ik hem ook zeker met jullie!

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments