Update: school, werk, blog & dans

07:00:00


Één ding is zeker: er staan grote veranderingen voor mij voor de deur. Ik sta op het moment dat er toch wel belangrijke keuzes moeten gemaakt worden. Sommige al wat leuker dan de andere, maar dat hoort er bij. Wat zijn mijn plannen zoal de komende maanden en waar wil ik naartoe?



School
Het einde van het middelbaar is in zicht. Binnen een maand studeer ik -normaal gezien- af. Na 6 jaar humaniora, is het tijd om afscheid te nemen. Eerlijk gezegd ben ik wel blij want ik heb nood aan een nieuwe uitdaging en een nieuwe omgeving. Natuurlijk volgt hierop: verder studeren. Een richting vinden was absoluut niet gemakkelijk. Er is zoveel keuze. Maar uiteindelijk heb ik een beslissing kunnen nemen. Als alles goed verloopt, start ik in september aan de universiteit van Gent en zal ik de richting communicatiewetenschappen volgen. Deze sluit perfect bij mijn interesses aan en ik heb nu al zin om er aan te beginnen. Ergens is het ook wel eng aangezien dit toch een grote verandering is in mijn leven maar ik heb er écht zin in! 

Werk
Ook kan ik zeggen dat ik sinds een maand ongeveer, terug een studentenjob heb in het weekend en voor tijdens de vakanties. Vanaf nu maak ik deel uit van het team van Foubert. Dit is een crèmerie en chocoladebar hier bij ons in de stad. Het is de eerste keer dat ik het echt leuk vind om in de horeca te staan. Het team zelf is ook echt top en dat maakt de job zo fijn. En geef toe: iedereen houdt van ijsjes?

Blog
Toch wel een belangrijk puntje vind ik. Ik hou nog steeds zoveel van bloggen maar ik vind nog niet echt mijn evenwicht tussen school, werk en bloggen. Deze zomer wil ik terug veel meer tijd in mijn blog steken. Ook wil ik kijken wat ik nu echt wil bereiken met mijn blog. Waar ik mijn focus op wil gaan leggen. Is dit beauty of toch eerder fashion? Het zal zichzelf allemaal uitwijzen. Ook hoop ik dat doordat ik naar de universiteit ga, ik meer momenten kan vrij maken om te bloggen, zodat er terug een regelmaat in komt. Maar al die mooie locaties in Gent zullen hier zeker bij helpen :-).


Dans
Dit is dan weer het pijnlijkste puntje van al. Na 14 jaar dansen in mijn dansschool staat mijn besluit vast dat ik er mee stop. Geloof me, hier zijn veel traantjes aan vooraf gegaan, maar het zij nu zo. Ik ben verhuisd en dit maakt het niet gemakkelijker. Ook mag ik de universiteit niet onderschatten dus zal heel veel tijd en energie hier in kruipen. Maar kijk, ik heb er mooie jaren opzitten en ze zullen altijd mijn tweede familie zijn. 

Zo dit was een kleine update van wat er zich zoal afspeelt. De komende weken staan in het teken van studeren. Heel veel studeren. Want in juni heb ik examens. Maar hé, het einde én de zomer zijn in zicht! Ik ga zoveel mogelijk posts proberen plaatsen maar ik weet zeker dat jullie begrijpen dat dit niet gemakkelijk is door de examens :-). See you soon!

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments