iPhone Diary #17 | feestjes, nieuw hondje en studeren

13:51:00




Ik wil stilaan proberen om terug elke week een diary te plaatsen omdat ik merk dat deze graag gelezen worden. En het is ook gewoon leuk om te doen, of course. Vandaag staat er eentje klaar dat foto's bevat van afgelopen weken. Zo waren er veel feestjes en kregen we een nieuw lid in ons gezinnetje.




7 mei was het dan eindelijk weer Bal der Bals. Vorig jaar was het de eerste keer dat we met onze vriendengroep gingen en dit jaar wouden we met plezier terug gaan. Wederom een top avond gehad! Ik droeg mijn playsuit van Mango die echt veel te zalig zit. Tegenwoordig verkies ik al playsuits over kleedjes, oops.


De volgende dag hadden we een familiefeestje. Het was heel warm dus we zaten een hele dag in de tuin met lekkere hapjes en natuurlijk ook een dessertje. 

De week er na op 13 mei was het weeral tijd om te vieren. Het grootste deel van mijn vrienden zijn ook van het jaar 1998. Dus dit betekent dat wij dit jaar allemaal -eindelijk- 18 jaar worden! Zo vierden we op deze avond de verjaardag van Henri. Super gezellige avond. 


Eindelijk het bloggen terug wat opnemen. Deze post over mijn reis naar Sicilië, vind je hier!


Wie mijn instagram volgt, kon het reeds zien maar... De dinsdag er na verwelkomden we Beau! Eindelijk hebben we terug een hondje. Deze keer een langharige chihuahua. Het is zo'n schatje, ongelofelijk. Ik ga proberen nog een aparte post over ons klein bolletje wol te schrijven met meer foto's.


Woensdag trok ik na school naar het huis van mijn papa zodat ik minder tijd verloor om te studeren. Mama woont net iets verder. 


Dan zoals elke woensdag, met de brommer richting mijn dansschool. 


's Avonds nog wat studeren en genieten van één van mijn favorietjes. 


Daarna gingen we nog naar voetbal kijken. En ja hoor, Beau ging gewoon lekker mee. En hij was zooo braaf. Het was wel echt een druk dagje dus ik was blij toen ik in mijn bedje lag. 


Vrijdag gingen we tijdens onze middagpauze lekker lunchen bij Soep&Zoet. Normaal eet ik altijd soep of een bagel maar deze keer ging ik voor iets anders. Soya yoghurt met kokos smaak met granola en vers fruit. Zoo lekker, wauw. Ik had echt spijt toen het op was.


Sinds ongeveer een maand, heb ik terug een weekendjob. Maar hier horen jullie snel meer over. Deze foto wou ik toch met jullie delen. In de omkleedruimtes staat deze zin op een spiegel: 'Zo ziet de klant u'. Ik vind dit echt leuk gevonden!



Afgelopen zondag ging ik ook nog naar het schoolfeest van mijn nichtjes. Zij gaan naar de school waar ik ook heb gezeten. Ik vind het altijd fijn om een keertje terug te komen. Het was een super gezellig dagje met de familie. 's Avonds gingen mama en ik nog iets eten samen met mijn tante op mijn werk :-). Dat zie je op de foto hierboven. Oops, can't miss the place. 

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments