Instagram recap #2

07:00:00


Welke foto's verschenen er zoal onlangs op mijn blog? Kleine recap die jullie op de hoogte houdt!





De eerste is deze van in Sicilië. Ik lag lekker te zonnen en toen ik mijn ogen opendeed en naar boven keek zag ik dat mijn vriendinnetje Amber een net een foto van mij nam. Je kan dus wel zeggen dat deze echt onverwacht was. Maar ik vond het resultaat echt super fijn en leuk!


Deze foto is van de post die ik schreef over enkele spulletjes die ik kocht bij Primark. Deze post vind je hier.


Zoals jullie afgelopen woensdag reeds konden lezen in mijn iPhone Diary, hebben we eindelijk terug een hondje. Natuurlijk moest ik hem ook direct een plaatsje geven op mijn insta.


Even een selfie er tussen omdat ik mijn krulletjes zo leuk vond, hehe.


Weer een vakantie foto. Het is duidelijk dat ik te hard verlang naar zomer. Deze is van in Italië, twee zomers geleden denk ik.


Deze is van het weekendje Eindhoven met mama. Oh dat was zo leuk en je ziet gewoon dat ik echt gelukkig ben op de foto en dat maakte me zo blij, oops.

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments