MAKE UP | Mascara - KIKO

07:00:00



Vandaag laat ik jullie de mascara zien die ik bij KIKO kocht. Deze heeft echt alles.






Ik koos uiteindelijk voor de 'Luxurious Lashes Maxi Brush Mascara'. Oké, ik geef het toe. Het feit dat de huls goud is, heeft me toch wel geholpen met beslissen. Er was zoveel keuze en ik zou ze stiekem allemaal willen testen.

De huls is echt zo mooi. Dit maakt het natuurlijk nog 10 x zo leuk. De mascara zelf is ook vrij groot, wat betekent dat er vrij veel product in zit. Hij voelt ook zacht aan, dit is misschien een klein detail maar ik vind dit wel aangenaam. De dop blinkt iets meer en heeft een diepere gouden kleur.



Zoals in de naam vermeld is, heeft deze een groot borsteltje. Wat veel volume belooft. Ook scheidt hij mijn wimpers mooi en heeft hij een diep zwarte kleur. Echt top! Ik kan deze zeker aanraden. Ik denk dat hij iets van een 7 à 8 euro gekost heeft -wat super weinig is- en hij is echt heel goed.

Morgen verschijnt er weer een make-up artikeltje.

XO,
Kelsey




You Might Also Like

0 comments