MAKE UP | Eye liner pen - KIKO

07:00:00


Ook kocht ik in Sicilië mijn eerste eyeliner. Ik vind het altijd mooi als meisjes zo'n perfecte wing hebben. Ik wil dit ook graag kunnen, dus ik oefen volop en het begint aardig te lukken. Lees snel verder om meer te weten te komen over deze eyeliner van KIKO.



Het eerste wat me opviel bij deze eyeliner was dat hij echt een diepe zwarte kleur heeft en je helemaal niet hard moet duwen op de pen om een mooie volle lijn te trekken. Dit maakte het dus extra aangenaam omdat dit het veel gemakkelijker maakt om hem aan te brengen.


Deze eyeliner pen bevat 1ml. Dit lijkt niet veel maar met deze hoeveelheid kan je toch lang doen.


Hier zie je nog een foto van de pen zelf. Hij heeft een hele fijne punt en als je dan toch iets harder duwt, maak je je lijntje dikker. Super leuk om te variëren dus.

Wederom ben ik super tevreden van dit KIKO product. Ik ga zeker bij KIKO blijven kopen want ook deze kostte denk ik slechts iets van een 7 à 8 euro.

XO,
Kelsey

You Might Also Like

0 comments