OUTFIT | Sicilië

17:48:00


Vanmorgen ben ik terug geland in België na een weekje Sicilië. De reis was onze eindreis met school. We hebben in een week het hele land doorgereisd en prachtige dingen gezien. Natuurlijk kon ik het niet laten om deze mooie locaties te gebruiken voor outfit foto's. Ik heb 3 verschillende outfits en deze plaats ik de komende dagen. Ook ga ik nog een diary schrijven voor jullie met alles wat ik heb gedaan afgelopen week in het warme, mooie Sicilië. Vandaag heb ik de eerste voor jullie klaar staan.






Deze foto's zijn genomen de eerste avond van onze reis. Het hotelletje waar we toen verbleven lag vlak aan het strand en het was echt ongelofelijk mooi daar. De bergen, de zee, de pittoreske huisjes, alles gewoon.



's Avonds koelde het er toch een beetje af dus deed ik er een bernadette overheen. Tegenwoordig draag ik deze veel te veel, oops. Natuurlijk heb ik ook weer mijn Adidas sneakers aan. Ik neem niet graag veel schoenen mee op reis maar deze mochten natuurlijk niet ontbreken.




Mijn rok komt van de winkel Cloudsoffashion. Een super leuke winkel in Antwerpen die op korte tijd heel sterk is gegroeid. Ik weet (bijna) zeker dat elk meisje deze winkel wel als haar kleerkast zou willen. 


Mijn crop top komt van Brandy Melville. Deze is zo leuk om te dragen en lekker zomers. 


Mogen deel ik mijn tweede outfit met jullie, eentje die ik droeg tijdens onze uitstap naar de hoofdstad, Palermo.

xoxo Kelsey

TOP | Brandy Melville
SKIRT | Cloudsoffashion
SHOES | Adidas
BERNADETTE | Unknown
WATCH | Fossil

Credits to Amber Van de Maele


You Might Also Like

0 comments