OUTFIT | Palermo

08:00:00


De tweede outfit van in Sicilië. Deze droeg ik toen we een dagje naar Palermo gingen, de hoofdstad van Sicilië. Het was lekker warm weer, héél warm zelf, dus rokjesweer!






Dit topje gaat reeds enkele jaren mee en ik ben er nog steeds verliefd op. Deze komt van ZARA.


Mijn zonnebril is ook nieuw aangezien de mijne kapot ging op het vliegtuig richting Sicilië. Ik vond dit montuur wel mooi en hij lijkt op mijn vorige. Ik kocht deze bij een soort kraampje in de stad.



Mijn rokje is van Forever21 en zeker en vast één van mijn favoriete rokken. Je kan deze met zoveel combineren en hij zit zo leuk.


Morgen de laatste outfit van Sicilië, op de mooiste locatie van allemaal.
xoxo Kelsey

TOP | Zara
SKIRT | Forever21
SHOES | Adidas
WATCH | Fossil

Credits to Amber Van de Maele

You Might Also Like

0 comments