OUTFIT | Blue Sky Fashion III

08:30:00


De 3 outfits van vandaag vind ik echt geweldig. Dit zijn 3 outfits die je direct in mijn kleerkast zou kunnen terugvinden. Ik heb reeds twee posts geplaatst dus neem zeker een kijkje!




Deze bomber jacket is in mijn ogen echt perfect. Het kaki kleur of course maar aangezien de mouwen in een andere kleur zijn en er streepjes in verwerkt zijn, zorgt er voor dat deze bomber toch een stuk origineler is! Echt heel mooi. Ik ben helemaal verkocht, wow! Ik heb hier een witte trui onder, die komt strakjes aan bod.




Witte truien zijn echt een hebbedingetje voor de zomer. Deze is simpel maar héél chique. Je kan hem dragen naar een feest maar ook gewoon als je naar school gaat bv, echt top! De pailletten zijn in een streep op de mouwen verwerkt, deze truien zie je veel voorbijkomen, echt heel mooi.





Deze stijl is super casual en echt heel erg mooi en fijn om te dragen. De kleur van de jeans past heel mooi met de beige trui en de sjaal. Ik draag niet snel deze stijl van sjaals maar degene die Sarah verkoopt zou ik toch één voor één dragen dus dat zegt al heel veel.

Voila, we zitten aan de helft van de outfits!

xoxo
Kelsey


You Might Also Like

0 comments