OUTFIT | Blue Sky Fashion IV

08:30:00


De vierde post op rij met de outfits van bij Blue Sky Fashion! Drie heel verschillende outfits vandaag maar toch alle drie helemaal mijn stijl. Ik heb al zeker 10 keer naar de foto's van de outfit hierboven gekeken, ik vind dat felle roze echt héél mooi. De andere twee vind ik ook top dus kijk snel verder.





De top heeft een leuke bloemenprint met prachtige kleurschakeringen, mooi afgewerkt met een gouden kettinkje aan de decolleté. De roze blazer zorgt er voor dat het nog extra opgeeft. Het tasje/ portemonnee vind ik zo schattig. Het lichte roze met de bull er op is zo'n leuke combinatie.



Toen ik deze suède vest zag hangen, wou ik  hem direct aantrekken. Hij is iets langer en voelt super zacht aan. Ik combineerde hem met een witte blouse waar een overslag inzit en een gekleurde sjaal met blauwe tinten in. Zoals ik zei, ze heeft echt een sjaal voor élke outfit.



Deze trui was wel heel toepasselijk voor mij, haha. Aangezien ik net terug ben van een weekje Sicilië, Italië. Ik vind het lettertype van de opdruk heel mooi. De glitters op de mouwen maken het helemaal af.


Hier zie je een foto van in de winkel zelf. Druk bezig met kleertjes kiezen, haha.

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments