OUTFIT | Blue Sky Fashion II

08:30:00


Vandaag weer 3 super leuke outfits voor jullie van bij Blue Sky Fashion. In mijn vorige post kan je alle informatie vinden over deze collaboration en de eerste 3 outfits. De outfit die je hierboven ziet, is één van mijn favorieten. De laatste tijd ben ik helemaal into bomber jackets. Dan komt er nog eens bij dat er in deze goud verwerkt zit, helemaal mijn ding dus. Kijk snel verder voor de andere 2!




Deze bomber jacket is perfect voor de zomer, hij geeft je warmte maar is niet té warm. De combinatie van wit en goud vind ik ook super mooi.



Hoe leuk is deze top? Ik vind dat hij gewoonweg vrolijkheid uitstraalt. Je kan hem met de mouwtjes omhoog dragen maar ook neer op je schouders. Dit geeft nog meer een zomers gevoel.




De tweede outfit van vandaag bestaat uit een leuke t-shirt met mooie opdruk en een lichtblauwe blazer. Ik ben helemaal weg van deze blazer, ik vind de kleur zo mooi. Hier zie je de tas ook in het blauw.




Wowie. Deze top is zo romantisch. De witte kant en het lint rond mijn middel, maken het helemaal af. De decolleté is perfect en de insnijding in de rug is super mooi. Waarschijnlijk vind ik deze extra leuk staan omdat ik nu een beetje bruiner zie door mijn reis naar Sicilië, oops. Het zilveren tasje is perfect om enkele spulletjes in op te bergen en zit gemakkelijk in de hand.

Morgen komen er weer 3 aan!
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments