MAKE-UP | Starry Night - MUA

07:00:00


Hier is dan het tweede platte van MUA dat ik onlangs kocht. Deze heet Starry Night en is minstens even geweldig als Undress Me Too dus lees snel verder!



Net zoals bij Undress Me Too, is dit palette super handig om te gebruiken omdat het doorzichtig en plat is. Het enige nadeel aan het zwarte is dat je elk stofje er op ziet. Maar eigenlijk: who cares? De kleuren zijn fantastisch en dat is wat telt! 


In tegenstelling tot Undress Me Too bevat dit palette meer matte oogschaduw in plaats van shimmers. Extra leuk voor mij natuurlijk, want nu heb ik van alles wat!


Aangezien het altijd leuker is wanneer een oogschaduw een naam heeft, heb ik ze ook nu voor jullie iets duidelijker weergegeven dan op de achterkant van het palette. Ik vraag me altijd af hoe ze bij zo een namen komen? Haha!



Zoals bij (waarschijnlijk) elk palette van MUA, zit ook hier een lange borstel met aan beide kanten een dubbele applicator bij. Super handig om de kleurtjes uit elkaar te houden.


Worden jullie ook zo blij wanneer jullie deze pigment zien, na slechts één veeg?! De volgorde is te beginnen met Pyxis en te eindigen met Pavo. (linksboven naar rechtsonder dus) Het leuke aan dit palette vind ik de verscheidenheid in kleuren. Maar toch passen de kleuren goed bij elkaar wat het makkelijk maakt om een look samen te stellen met slechts één palette.

Dit palette kost €6 en is te vinden bij Kruidvat en andere drogisterijen. 

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments