MAKE-UP | Platinum - MUA

18:10:00


Deze oogschaduw ligt eigenlijk al enkele maanden in mijn make-up stash, oops. Ik ben gewoon helemaal vergeten om hier een artikeltje over te schrijven. Ik kocht deze zilveren oogschaduw van MUA in Engeland. Het was de eerste keer dat ik iets kocht van Make Up Artist en het was ook absoluut niet de laatste keer. Zoals je reeds hier kon zien! 



Het potje is vrij klein maar super handig om te gebruiken. Doordat het doorzichtig is zie je direct welke kleur in het potje zit. Wat ik persoonlijk altijd een grote meerwaarde vind. Het enige jammere vind ik dat het dekseltje bol is, dit is moeilijker om te stapelen.


Deze oogschaduw heb je in super veel kleurtjes maar ik koos voor de grijs/zilveren, Platinum. Ik vond deze er zo mooi uitzien.


Oh yes, de pigment is echt wowie! Daarom dat ik eigenlijk ook reeds verwachtte dat de pigment van het Undress Me Too palette ook goed ging zijn. Deze oogschaduw geeft een mooie kleur af en shimmert goed. Hij blijft ook nog eens een hele dag op zijn plaats zonder een primer te gebruiken, zalig gewoon!

Aangezien het al zolang geleden is dat ik hem kocht, weet ik niet meer juist hoeveel ik voor hem betaalde. Ik geloof dat het nog geen twee euro was, super weinig dus. Ik ben echt een fan geworden van MUA!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments