Openingsreceptie | De Cliént Sint-Niklaas

13:41:00


Gisteren was het de openingsreceptie van de kappersketen De Cliént. Natuurlijk was ik hier aanwezig want ik kan -met trots- zeggen dat mijn mamaatje salonmanager is van de nieuwe zaak in Sint-Niklaas. De Cliént is heel bekend hier in België en de receptie beloofde dus ook super te worden. Er was reeds gezegd dat er bekende Vlamingen gingen zijn dus natuurlijk nam ik mijn girls mee! 


Op de foto hierboven zie je mijn vriendinnetjes en mezelf met ex Miss-België Justine De Jonckheere. Even van de gelegenheid gebruik maken natuurlijk om te poseren met haar!


Hier zie je ons dan weer met Eveline Hoste en Kim Engelbosch. Eveline is een heel bekend gezicht hier in België en Kim natuurlijk ook. Kim is de meter van de zaak hier in Sint-Niklaas, super leuk! En ja de man op de achtergrond nemen we er gewoon bij, haha.


Het salon is echt ongelooflijk mooi, zoals je hier kan zien. Letterlijk alles is hier op maat gemaakt. Het is echt wow!


Deze meneer is de grote baas van De Cliént. Nee, niet zo'n serieuze, saaie man maar een super aangename en sociale man! Rechts zie je mijn mamaatje. Straalt ze niet?


Even een selfie in de aanlokkelijke spiegel :-). Rechts zie je mijn outfit van de avond. Maandag verschijnt hier een outfit post over! Deze mooie originele trap staat ook in het salon en was perfect voor de foto's! 


Even gek doen met mama. We hadden duidelijk een top avond! 


xoxo
Kelsey

De Cliént | Sint-Niklaas
Stationsstraat 51
9100 Sint-Niklaas

You Might Also Like

0 comments