Wishlist MAC Lipsticks | Fall 2015

07:30:00

                       

Hoeveel ik op de site van MAC kijk, is niet gezond. Ik ben verslaafd en ik schaam me er niet voor! Ik kan me bijna altijd aan de verleiding doen weerstaan om iets te kopen maar dromen over een mega lipstick collectie van MAC doe ik wel. Nu leek het me wel leuk om een post te schrijven over de lipsticks die zeker en vast op mijn wishlist staan voor deze herfst. Ik herhaal: w-i-s-h-l-i-s-t. Er zal waarschijnlijk wel eentje van deze aan mijn stash worden toegevoegd, maar dan moet ik eerst nog kunnen kiezen...


                        Angel                                       High Strung                             Crème de la femme
 Lipstick Lipstick Lipstick

                     MAC Red                                        Rebel                                           Heaux
 Lipstick Lipstick Lipstick

                   How tropical                                      Whirl                                   Fresh Moroccan
 Lipstick Lipstick Lipstick

Ook wil ik eventjes de 2 prachtige lipsticks die ik reeds heb, in de schijnwerpers zetten. Ik heb absoluut geen spijt van deze 2 en ik draag ze heel veel! De rechtse lijkt hier eerder paars maar hij is echt rood met een glans in.

                                                    Faux                                       Viva Glam IV
 Lipstick Viva Glam Lipstick

Al deze lipsticks kosten €19.50 en zijn te vinden in de MAC Cosmetics winkels en op hun website.

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments