OUTFIT | Fall is in town

07:00:00





De bomen worden weer kaler en de grond weer kleurrijker. Ja, de herfst is nu echt volop in het land. Dit kan je zeker in België merken. Eerst schijnt de zon volop en dan krijg je een bui over je hoofd, geweldig toch... Gisteren had ik met een vriendinnetje afgesproken. We zijn gezellig iets gaan eten en dan outfit foto's gaan maken. Want geef toe, de herfst is wel het mooiste seizoen om foto's te maken. We trokken naar het park bij ons in het stad, benieuwd?






Het leuke aan de herfst is dat je best nog een shortje/rokje/kleedje aankunt zonder een dikke kousenbroek te moeten aandoen. Een nylonkous volstaat met gemak. 




Normaal ben ik iemand die graag kleur draagt dus wanneer ik een donkere outfit als deze aantrek, zorg ik voor een kleuraccent in mijn make-up. Zoals de rode lippen. De lipstick die ik draag vind je hier. 






Ik ben voor deze outfit vertrokken vanaf mijn shortje. Deze shortjes vind je in allerlei printjes en kleurtjes bij Brandy Melville en zitten echt hemels! Ze zijn los en je kan ze gemakkelijk als hoge taille dragen. Dit heb ik ook gedaan, met een simpele witte blouse er in en een lekker warme (vooral cosy) gilet. Omdat het inderdaad wat frisser wordt en blote benen net niet meer kunnen, deed ik er een nylonkous onder aan. De enkellaarsjes zijn nu ook weer helemaal in! Super leuk. Om de outfit af te maken, droeg ik mijn hoed. Ik ben echt verliefd op hem maar het blijft toch even wennen om mezelf met een hoed te zien.







                                                        

TOP H&M | BLOUSE New Look | CARDIGAN H&M | SHORTS Brandy Melville | SHOES Pimkie | HEAD Forever 21 | LIPSTICK Essence


Alle foto credits naar: Laurien De Jonghe.

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments