MAKE UP | Zoeva kwasten

07:30:00

Je kan zeker en vast zeggen dat Zoeva tot de topmerken behoort wanneer we aan make-up denken. Hun kwasten zie je overal voorbij komen. Logisch, want ze zijn werkelijk prachtig. Hun kwaliteit is dan ook nog eens uitstekend. Ook ik zou graag een set van deze kwasten hebben, misschien schaf ik me er binnenkort wel eentje aan. Lees snel verder!





Deze heet ROSE GOLDEN Luxury Set "Romantic Copper". Hoe ongelofelijk mooi is deze? Ik vind de combinatie van het roze met het zwart/bruine heel mooi samengaan. Daarom koos ik ook voor deze set, hij straalt elegantie uit maar het roze maakt het toch lekker girly. Ik vind het ook absoluut een meerwaarde dat elke set bij Zoeva in een leuk zakje wordt geleverd. Dit maakt het tien keer makkelijker om de kwasten op te bergen of eventueel met je mee te nemen.


Ik ga voor jullie elke kwast beschrijven. Je kan deze ook apart verkrijgen maar dan in het zwart met zilver afgewerkt of uit sommige sets ook de speciale borstels.  Het leuke aan deze kwasten is ook dat op de kwast zelf hun naam vermeld staat, zo kan je snel zien waarvoor de kwast juist bestemd is. 

Van links naar rechts:
102/Silk Finish ♦ Aanbrengen en blenden van foundation 
106/Powder ♦ Aanbrengen van losse en vaste poeder
110/Face Shape ♦ Contouren van het gezicht met crème en poeder producten
127/Luxe Sheer Cheek ♦ Aanbrengen poeder blush


Van links naar rechts:
142/Concealer Buffer  ♦ Aanbrengen en blenden concealer
227/Luxe Soft Definer ♦ Zacht blenden en eventueel aanbrengen oogschaduw
231/Luxe Petit Crease ♦ Accentueren en blenden ter hoogte van de crease
317/Wing Liner ♦ Gedetailleerde eyeliner aanbrengen tot een perfecte wing 


Hier zie je het zakje nog een keertje. Natuurlijk is dit nog niet de grootste set. Deze is voorlopig voor mij gewoon realistisch om van te dromen en binnenkort misschien aan te schaffen. Deze kost namelijk €65, wat op zich nog meevalt maar ik twijfel altijd om mijn geld te investeren in zo'n dingen. Waarschijnlijk zo'n typisch trekje van mij. Ik heb voor jullie (indien er interesse is) ook de grotere en andere sets op een rijtje gezet.


BAMBOO Set Vol.2 ♦ €65


ROSE GOLDEN Luxury Set Vol.2 ♦ €65


ROSE GOLDEN Complete Eye Set Vol.2 ♦ €65


ROSE GOLDEN Luxury Set Vol.2 incl. Brush Holder ♦ €70


ROSE GOLDEN Complete Eye Set Vol.2 incl. Brush Holder ♦ €70


PINK ELEMENTS Classic Set ♦ €65


PINK ELEMENTS Complete Eye Set ♦ €65


ROSE GOLDEN Complete Eye Set ♦ €65


Luxe Complete Set ♦ €115


Luxe Prime Set ♦ €80

En zo gaan de sets verder en verder en verder. Ze hebben dus -om het zacht te zeggen- een uitgebreid aanbod. Ik raad jullie zeker aan om de site van Zoeva eens te bekijken. De site zit zo fijn in elkaar en ze hebben zo'n mooie en leuke spulletjes! 


xoxo 
Kelsey









You Might Also Like

0 comments