OUTFIT | Kniekousen

07:30:00


Kniekousen is zo een fashion item dat niet iedereen durft dragen. Ik was ook zo. Ik heb het altijd heel mooi gevonden, zolang het deftig overkwam. Vorige week moesten we voor school een schooluniform voorstellen en droeg ik ook kniekousen. Toen zei mijn mama dat het ook oké is om dit als gewone outfit te dragen en eigenlijk had ze wel gelijk. Zolang je het deftig houdt, vind ik het een heel leuk item! Willen jullie zien hoe ik deze heb gecombineerd? 


































Ik heb gekozen voor een paar die tot boven de knie komen en een rok die niet té kort is. Als t-shirt koos ik een simpele witte met een leuke opdruk maar toch vrij neutraal en zeker niet met een decolleté!

TSHIRT The Sting | ROK onbekend | KNIEKOUSEN H&M 

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments