Instagram oktober '15

07:30:00


Op mijn blog vinden jullie mijn instagram die gekoppeld staat aan mijn blog. Ook kunnen jullie rechts een slideshow zien van al mijn foto's op dit instagram account. Ik heb ook een account dat niet gekoppeld is aan mijn blog. Ik heb er een tijdje over nagedacht of ik ook dit open zou zetten of niet. Toch wil ik dit doen, zo zien jullie ook wat er in mijn leven gebeurd naast het blogleven. Elke maand ga ik in dit nieuwe rubriekje de foto's delen die ik die afgelopen maand publiceerde. Ik zat heel duidelijk in mijn 'throwback-periode' haha. Kijken jullie mee naar wat ik allemaal in oktober publiceerde?


Deze foto is van afgelopen zomer in Spanje. Op boardx kamp. Ik heb hier echt de tijd van mijn leven gehad en dat merk je aan mijn instagram. Ik blijf maar foto's posten, oops.












Favoriete schoentjes.
















Deze foto's zijn van in Londen. Afgelopen schooljaar gingen we naar Engeland met school. Wederom, een toptijd!














In oktober ging ik ook met twee vriendinnen naar een concert van Safi&Spreej (grote fan ik) in Gent. Eerst gingen we lekker eten bij Amadeus en dan naar het concert, wat trouwens ongelofelijk goed was. Deze foto namen we toen we onderweg naar huis waren. We konden het niet laten om op een brug Titanic na te doen. Standaard, toch.









Een selfie tussendoor :-).
















Ook gingen we naar de reünie van boardx in een club in Gent. Namelijk Culture Club. Het was hier echt zo ongelofelijk leuk en de club was ook erg mooi. 













Oh nee, nog een selfie, haha.
















Nog een throwbackje naar een trip die we maakten met school. Naar Parijs! Oh ja, de knappe jongen daar is mijn vriendje :-). 














Deze foto werd genomen op Zuiddag. Het artikeltje hierover vinden jullie hier.















Geen idee waarom maar ik vind dit zo'n leuke foto. Deze werd ook in Londen genomen en je had hier zo'n mooi zicht. De knappie naast me is Annabelle. Haar blog moet je zeker eens checken: clothebelle.













Nog maar een fotootje van Londen.













Nog meer boardx. Nee hoor, ik ben niet verslaafd aan foto's posten van toen :-). (Misschien een beetje)














Deze foto is van een shoot die ik ooit heb gedaan.
















Deze foto is voor mij echt memorabel, haha. Tijdens de zomer van 2014 ging ik met 3 vriendinnen naar Callella, Spanje met de organisatie Jongerentravel. Je kan wel zeggen dat je tijdens deze week heel veel uitgaat. Deze foto werd gemaakt op onze laatste dag. We waren toen weggeweest tot in de vroege uurtjes en moesten om 9 uur uit onze kamers. Dan maar een powernapje in de lobby. Het was zo komiek dat we, zonder het te weten, op dezelfde manier in slaap waren gevallen. Toch een toppertje dat vriendinnetje van mij.

Dit was het voor oktober! Tot binnen een maandje.

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

1 comments