iPhone Diary #15 | Laatste weekje school

13:00:00


Ik weet het, het is zoooo lang geleden dat ik nog een Diary heb geplaatst. Ik weet niet hoe het kwam, maar ik heb echt in een periode gezeten waarin ik geen tijd vond voor mijn blog. Dit vind ik zo jammer, maar hé, daar ga ik nu verandering in brengen! Ik heb nu een weekje vakantie dus lekker veel tijd om aan mijn blog te werken. Ik heb van vorige week wel een Diary voor jullie klaarstaan. 


Woensdag 21 oktober heb ik mijn rijbewijs voor de brommer gehaald, jeej! Doordat je dit pas enkele dagen later mag afhalen op het gemeentehuis, moest ik nog even wachten om te rijden. Maar afgelopen maandag kon ik eindelijk met de brommer naar school cruisen. Echt genieten!













Zoals elke dinsdag, tijdens mijn middagpauze, staat dansles geven op het programma. Het is voor de eerste keer dat ik hier een foto van heb genomen. Zo kunnen jullie zien op wat voor een prachtige locatie ik mag les geven. NOT. Los tussen de fietsen en op beton, toppie. Gelukkig trekken de kindjes zich hier niks van aan.















Woensdag bleven twee vriendinnetjes en ik een beetje langer op school om aan een groepswerk te werken. We hebben zoveel gelachen, echt geweldig gewoon! En ja hoor, onze presentatie brachten we er ook goed van af!













Ook op woensdagmiddag ga ik dansles geven. Na het groepswerk, had ik nog een beetje tijd voor ik les moest geven dus ik ging even langs bij mijn tante en nichtjes. Ongelofelijk hoe een klein meisje toch van zo'n versleten knuffel kan houden, haha.



Ja hoor, geloof het of niet, ook mijn middagpauze op donderdag offer ik op om dansles te gaan geven. Ik vind het leuk maar soms is het wel een beetje veel. Zeker nu ik met een knieblessure zit is het niet zo fijn. Maar 's avonds een kom popcorn maakt alles beter :-).






















Vrijdag ging ik na school (zoals elke week, oops) met enkele vrienden iets drinken. Daarna gaan eten bij familie en snel naar de dansles rijden, waar ik jammer genoeg niet kan meedoen door mijn knie. 

Zaterdag ging ik overdag een vriendinnetje gezelschap houden en keken we gezellig naar If I Stay. Deze film blijft gewoon wow. En elke keer opnieuw kan ik de traantjes niet bedwingen. 's Avonds door naar een ander vriendinnetje en gingen we lekker feesten, het was echt een top avond! 

Zondagavond las ik in de nieuwe ELLE die afgelopen week op de deurmat lag. Hier kan ik echt van genieten. 


















Vandaag ga ik een hele dag foto's maken voor mijn blog. Outfit foto's en ja hoor, waarschijnlijk ook een filmpje met mijn make-up routine. Ik ben eens benieuwd!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments