Throwback to Italy '14

07:00:00


Ken je het, het moment dat je terug begint te kijken naar vakantie foto's omdat je de zomer mist? Ik heb dit zo vaak, en dus ook nu. Vorige zomer, in 2014 dus, maakten wij met ons gezinnetje een prachtige reis naar Italië. We trokken met de auto richting Toscane. We verbleven daar in een super gezellig dorpje, namelijk Pieve A Presciano. Ondanks het -bijna altijd- slechte weer dat we hadden, hebben we toch mooie plekjes bezocht en die wil ik nu met jullie delen. 



Het leuke aan met de auto reizen vind ik dat je onderweg ook mooie dingen tegenkomt net zoals deze bergen en cafeetje. 



Tijdens de heenrit, maakten we een tussenstop aan het stadion van de Italiaanse voetbalploeg Juventus. Mijn stiefbroer en stiefpapa zijn grote voetballiefhebbers. Ik moet zeggen, zelfs ik was er van onder de indruk. Zo ongelofelijk mooi. Ook gek hoeveel comfort de voetbalspelers hebben in hun kleedkamers, wow.




Ons zwembad was zelf terug te vinden in een mooie omgeving. Het zwembad was voor ons alleen dus we konden ongestoord van de rust en het mooie uitzicht genieten.






Een van de steden die wij -natuurlijk- zijn gaan bezoeken is Firenze. De architectuur is gewoon gek. Je had hier ogen te kort.


Een beetje shoppen mocht natuurlijk ook niet ontbreken :-).
























Ook bezochten we het kleine stadje Lucca. Dit is zo'n typisch Italiaans stadje vind ik. Gezellig en overal lekker eten te vinden. Je hebt hier ook leuke winkeltjes. Ik kocht hier namelijk mijn Sephora lippenstift. Het is ook vrij toeristisch maar dit merk je niet want het is er erg rustig. Een echte aanrader!























Wie in Italië komt, moet de toren van Pisa toch ook gezien hebben. Maar geloof me, verder is er niks te zien in Pisa, haha.



Daarna zijn we eigenlijk een beetje op goed gevoel vertrokken. We keken in Pisa op de gps en hebben gewoon de kortste weg richting de zee gevolgd. Toen we aankwamen, moesten we allemaal even slikken. Ik denk dat niemand van ons ooit zo'n gezellige kust had gezien. Voor mij is het, nog steeds, de mooiste plek waar ik ooit ben geweest.













Het leek echt op een typisch stadje uit een film.


Ik zou met plezier deze reis nog eens opnieuw maken maar dan wel met mooi weer, haha. Het lijkt allemaal oké op de foto's maar we hebben bijna elke dag regen gehad.
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments