NEW IN : My Robinson's bootschoenen

17:40:00


Maandag ging ik even snel naar het winkelcentrum met mijn mama omdat ik geen degelijke regenjas meer had en deze gisteren in Bellewaerde (pretpark hier in België) wel kon gebruiken. Toen ik deze schatjes zag kon ik het niet laten om ze even te passen en ja hoor ze pasten perfect! Het was nog extra leuk dat ze in de solden waren natuurlijk, wil je graag nog wat meer weten over deze pareltjes?  Lees gauw verder. Btw: kleine jeej voor mijn benen die eindelijk bruin zijn, yes!






Het zijn bootschoentjes die heel hard te vergelijken zijn met de gekende bootschoentjes van het merk Sperry, ook van dit merk heb ik reeds een paar in het lichtgrijze. Deze met de bloemenprint zijn van het merk 'My Robinson's', iets minder gekend -nog steeds vrij goed gekend hoor haha- maar ze zijn nog steeds zeer mooi en van heel goede kwaliteit!



Wanneer je deze niet in de solden zou kopen zouden ze ongeveer 60 euro kosten maar ik kon ze meenemen voor slechts 40 euro, echt een koopje dus! Ik vind ze echt geweldig en weet nu al dat ik ze ongelofelijk veel ga dragen! Ik kocht ze in de winkel Tim's. Geen idee of ze ze ook in een andere winkel verkopen maar je kan dit merk op heel veel site's online vinden. Als je het mij vraagt zijn ze echt een aanrader voor deze zomer!


xoxo Kelsey

You Might Also Like

2 comments