NEW IN : Bloemenblouse ZARA

17:50:00


Zoals ik jullie eerder in deze post vertelde, ben ik vorige week op 'kamp' geweest naar Spanje. Daar hebben we ook een citytrip - van één dagje - naar Bilbao gemaakt, een stad dichtbij onze verblijfplaats in Berria. 

Bilbao is eigenlijk nog wel vrij gekend want er is ook een Guggenheim-museum gevestigd. Wanneer je door de winkelstraat van Bilbao loopt, heb je echt het gevoel dat je in Barcelona aan het shoppen bent, alleen een pak rustiger. Aangezien ZARA een Spaans merk is, waren de solden hier nog extra cheap! Toen ik dit bloesje/truitje zag, moest ik het gewoon meenemen. Lees snel verder voor meer foto's en details!



Zoals ik eerder al zei komt het van het Spaanse merk ZARA - allé, ze hebben mij toch verteld dat het Spaans is -, een winkel waar je altijd wel iets leuks ziet hangen. Ik vind alleen dat hier in België soms te hoge prijzen worden gevraagd voor de kwaliteit die ze maar leveren dus dit bloesje moest ik wel meenemen van daar als je straks hoort wat de prijs was ;-).





Het bloesje/truitje - ik weet niet goed wat ik het moet noemen - heeft een opvallende maar zeer mooie bloemenprint aan de voorkant met heel veel wit, ook blauw, roze... Ik vind het zo mooi omdat de lichte en donkere kleuren mooi afgewisseld zijn. Het kraagje is afgewerkt met zilveren glinstertjes, wat het nog een extra touch geeft. De bloemenstof is gemaakt uit een zeer zachte stof die direct mooi valt.


De achterkant en de driekwart mouwen zijn in een grijze t-shirt stof. Ik vind truitjes die uit verschillende stoffen/kleuren bestaan altijd wel een meerwaarde hebben, dus deze is zeker geslaagd!


Nu het ongelofelijke is dat ik voor dit pareltje maar €9.99 heb betaald. MEGA cheap toch? Bilbao, je was succesvol ;-). Ik kocht in Bilbao ook nog een sjaal voor mijn mamaatje maar deze verschijnt later - aangezien zij nu op reis is en hem al wou meenemen, wel lief -.

En nu ga ik van een lekker gezellige avond genieten met mijn baby die gezellig voor mij aan het koken is - Yes, hij is de beste -.

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments