Een kijkje in mijn nieuwe kamer ...

09:00:00


Yes! Eindelijk is het - meeste van - mijn slaapkamer af! Ik vertelde jullie hier dat wij gingen verhuizen en ik dus een hele nieuwe kamer mocht inrichten. Nog niet alles heeft perfect zijn plaatsje gevonden maar ik wou hem toch alvast met jullie delen. Klik snel op meer lezen om alle foto's te zien!






Een deel van mijn schoenen kreeg dan uiteindelijk toch een plaatsje op mijn kamer zelf. Recht in 't zicht! Dit zijn de schoenen die ik het meest draag. Natuurlijk ook de hakken die het verdienen om open en bloot te staan. En ja, ik weet het, sommige van mijn schoenen verdienen wel een poetsbeurt.

Het witte rekje is van IKEA.


Naast mijn rekje heb ik een grote mand waarin ik al mijn sjaals bewaar, ook mijn statief heeft hier een plaatsje gekregen.



Ik wou al zooo lang een open kledingrek - zoals in de winkels - en nu heb ik er ook eentje! De kleren die iets of wat deftiger zijn en het ook wel nodig hebben om opgehangen te worden, hangen hier. Van dit kleine hoekje heb ik een kleine 'walk-in-closet' gemaakt. Droom van elk meisje niet? Samen met mijn droomspiegel van IKEA past het perfect bij elkaar. Het is super leuk om hier outfits samen te stellen.

Ook het kledingrek is van IKEA.



Een ander deeltje van mijn kleren ligt in deze schappen, dit zijn de kledingstukken die ik op regelmatige basis draag en het is dus super handig om deze direct bij de hand te hebben. Het enige nadeel is dat het wel snel rommelig lijkt zoals de kledingstukken rechts op de tweede foto die snel van elkaar schuiven maar op zich vind ik dit niet zo erg. 

Bovenop de kastjes staat mijn tv, boeken van Lauren Conrad, spaarpotjes, twee vetplantjes en mijn gouden doos die ik gebruikte op mijn sweet 16. Ik vond dit allemaal wel leuk samen staan.


Mijn nachttafel is een simpel, wit gelakt tafeltje dat - jawel - ook uit IKEA komt. De lamp had ik al dus geen idee waarvan deze juist komt.


Deze twee kaders geven al een ideetje van wat ik nog van plan ben. Ik wil allemaal verschillende witte kadertjes met zwarte tekstjes tegen mijn muur hangen, verder dan deze twee ben ik nog niet gekomen - ja dit is de schuld van mijn printer omdat hij nog niet terug werkt - maar er volgen er dus nog en ik laat het resultaat zeker zien!

Ook mijn mamaatje kreeg een plaats op mijn kamer, jaja lieve ik. - haha -



Zoals ik in de andere post ook zei: mijn kamer bestaat uit een beneden en een bovenverdieping. Hier zie je een deeltje van de benedenverdieping maar deze is nog niet helemaal klaar dus het had ook niet echt zin om al volop foto's te nemen.

De witten kasten zitten - mmh het is erg, ik weet het - nog helemaal vol met kleren. Op het blad van de onderste kast heb ik mijn make-up, oorringen en nagellak uitgestald.


Ik ben alvast verliefd op mijn kamer en ben ongelofelijk blij met hoe alles voorlopig al is!

xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments