BOARDX BERRIA 2015 - Surfkamp

17:30:00



Hey lieve bloggers, het voelt al weken geleden sinds mijn laatste post. (Mh oké dat is het ook) Zoals bij iedereen is ook bij mij de zomervakantie begonnen en die heb ik direct goed ingezet! Ik ben namelijk op een surfkamp geweest in Spanje. Ik heb daar dé tijd van mijn leven gehad. Benieuwd naar wat ik zoal heb gedaan en enkele foto's? Lees dan snel verder!


De organisatie heet BOARDX. In België super gekend, in Nederland weet ik het niet. Dit is een organisatie die surfkampen organiseert in vooral Spanje en Frankrijk. Maar ze hebben bijvoorbeeld ook een BOARDX House in Marokko, wat er ook onwijs leuk uitziet! Ik ben met 'enkele vrienden' van school (we waren met 16, oops) naar Berria getrokken. Een super fijne locatie in het Noorden van Spanje, eigenlijk meer noord-westen.


Het verblijf was in tenten wat ik persoonlijk super chill vind, het is eens iets anders dan altijd op hotel en dergelijke. De tenten zie je hier rechts op de foto. Op deze foto kan je ook zien hoe dicht we echt zaten bij de zee, ongelofelijk toch? Verder was er ook een ramp als je wou skaten, ping-pong tafel, chill-ruimte met tv's, je kon er ook fietsen, skateboards en longboards huren. Dit vond ik persoonlijk echt een meerwaarde want de afstand naar het stadje was net iets te lang om elke keer te voet te doen en ik ben ook wel vrij trots dat ik nu kan longboarden!




Het eten was ook echt super lekker, had ik eigenlijk niet echt verwacht voor een kamp. Wij boekten half-pension, dit betekent dat ontbijt en avondmaal inbegrepen is. Het ontbijt was elke dag opnieuw zeer uitgebreid en lekker, 's avonds aten we BBQ, pasta's, wraps, noem maar op! 's Middags kon je ook hamburgers, croque monsiers en belegde broodjes verkrijgen aan hun 'beach-kraam'. Aan spotgoedkope prijzen kon je hier ene middagmaal eten en het was nog eens super gezellig ook!






Elke avond waren er ook super leuke activiteiten en enkele feestjes ook natuurlijk! De twee bovenste foto's zijn van het thema feestje 'Classhy VS Trashy' en wij gingen allemaal lekker voor marginaal!





Natuurlijk niet te vergeten: het surfen! Ik had nooit durven denken dat ik surfen zo leuk ging vinden maar wow ik vond het echt super leuk en het is me dan ook gelukt, jeeeej! We hadden 3 keer les, deze lessen duurden 1.5uur. Je mocht ook altijd vrij gaan surfen en dat hebben we natuurlijk ook gedaan!


Ik heb me echt geamuseerd en zou direct terug willen vertrekken! We hebben ook vrij goed weer gehad (dat zie je waarschijnlijk wel aan ons kleurtje) en het was gewoon echt een paradijs om te zitten. Vlak aan de zee, maar wel écht vlak aan de zee. Een echte aanrader als je het mij vraagt!

xoxo Kelsey

♦Foto's komen deels van de fotografen van BOARDX en deels van mijn camera's♦


You Might Also Like

0 comments