iPhone Diary #13 | veel weken in één

14:45:00


Het is echt ongelofelijk hoe druk de laatste weken al geweest zijn. Grote opdrachten op school, feesten en activiteiten en dan de gedachte alleen nog maar dat binnen 1.5 week de examens beginnen... Ik heb dan ook nog eens de pech om weer met griep thuis te zitten ( jeej me ). Dit kom echt wel ongelegen. Het voordeel is dat ik nu even tijd heb om terug een artikeltje te schrijven. Ik heb voor jullie een samenvatting van de afgelopen weken klaarstaan, benieuwd? Lees snel verder!


Food

Zoals elke keer in mijn 'diaries' kan er ook deze keer geen eten ontbreken. Je kan wel zeggen dat ik een verslaving heb aan eten, oops confession.


Deze 2 foto's zijn genomen in een restaurantje in Brussel dat 'Pee Klak' heet. Hier zouden ze de lekkerste spaghetti van België hebben. Mh, ik was benieuwd! De spaghetti was ook echt wel héél lekker, of het dé lekkerste was? Geen idee. Maar het was zeker de moeite waard!

Vorige week zaterdag had ik een optreden met mijn dansgroep, voor we moesten optreden gingen we gezellig met de groep nog een kleinigheid eten.

Mama bracht onlangs aardbeitjes mee en ik dacht hé waarom niet lekker combineren met een chocolade fondue? Dat was echt hemels!

Ook maakte ik samen met mama cupcakes, lekker en leuk om samen te doen!




Ook zijn we naar een communie geweest waar we dit heerlijk hapje kregen.

Een worstenbroodje voor ons groepswerk kon er ook wel in!

Toen ik met een paar vriendinnen een dagje naar Gent ging, probeerde ik ook een nieuw drankje bij Starbucks, het was lekker maar geef mij toch maar een Frapuccino.

Ook aten mama en ik lekkere tappa's.

What I've been doing

Het meeste van van mijn tijd bracht ik natuurlijk door op school...

Natuurlijk was ik ook weer te vinden in mijn tweede thuis: de danszaal.

Mijn nageltjes kregen ook een refreshment!

Deze moest er gewoon even tussen. Hoe schattig is ie aan het slapen?

Eindelijk hadden papa en ik de tijd om een nieuwe batterij voor mijn iPhone te halen. Wat een aanpassing terug seg! Maar ik ben super blij.

Ook dansles geven tijdens mijn middagpauze stond weer op het programma.

Communiefeest bijwonen.

At least: scherven. Ik heb zoveel tegenslaagjes gehad de laatste weken. Maar hé: scherven brengen geluk! En dit is ook echt zo. Ik heb leuk nieuws maar dat is voor later!

xoxo
Kelsey







You Might Also Like

0 comments