iPhone Diary #12 | veel dans, neefje en ziek

19:30:00


Om te beginnen: sorry sorry sorry. Ik ben weer slecht bezig, het is verschrikkelijk hoe weinig ik post. Maar de examens komen er aan en jullie kennen de struggle waarschijnlijk wel van leerkrachten die nog snel allemaal een toets willen geven... Anyway, ik heb een nieuwe (korte) diary voor jullie vandaag! Mijn baby neefje kwam op bezoek, ik was weer eens ziek en mijn kindjes (niet echt de mijne maar waar ik les aan geef) moesten optreden...




Dinsdagochtend stond ik ineens op met enorme buikpijn die echt niet te houden was, naar huis dan maar. Het bleek een lichte buikgriep te zijn, jeej.

Donderdag was ik gelukkig beter en maakte mama me super blij met lekkere aardbeitjes. Instant happiness dan.

Vrijdag ging ik voor krulletjes, wat vinden jullie? Moet ik een post maken met hoe je je haar zo krijgt?

Normaal dans ik niet op zaterdagochtend maar 2 meisjes van mijn dansgroep zochten vervanging dus daar stond ik dan op zaterdagochtend om 9.15u in de danszaal om hun lessen te vervangen. Het was wel de moeite waard!


Zaterdagmiddag kwam mijn neefje op bezoek. Ouh hoe schattig is dat klein schatje?! Dutje doen bij nichtje Kelsey die er volop van geniet!

Zondag was ik te vinden op school. Ik geef tijdens de middag op donderdag dansles aan het derde en vierde leerjaar en ze hadden optreden tijdens de open deur. Juf Kelsey vol stress natuurlijk...


Maar ze deden het fantastisch! Veel beter dan verwacht dus ik was super trots op mijn meisjes!

's Avonds kon het geluk niet op toen mama deze heerlijke salade maakte met nog extra bloemkool en tomaatjes met cocktailsaus, yummie!

xoxo
Kelsey



You Might Also Like

0 comments