TUMBLR inspiration #1

06:30:00

In het begin dat ik blogde had ik een rubriekje 'Tumblr fav's'. Ik vond dit niet zo goed passen met wat ik hier eigenlijk me wil bereiken daarom dit rubriekje vanaf nu. Ik ben iemand die graag blogs leest waar heel veel foto's in de artikels verwerkt zijn of zelf bijna alleen uit foto's bestaan zoals bij KENZA. Omdat ik graag wil schrijven over wat ik zelf ook graag lees, ga ik om de zoveel tijd een artikel als dit plaatsen met alleen foto's in. Foto's die mij gelukkig maken en dat ik zelf graag zie. Kleren, plaatsen, beauty,... Noem maar op! Ik probeer in elk artikeltje ongeveer dezelfde foto's te plaatsen zodat het echt één is.


Bron: Mijn tumblr
eunhoia:

more here xx 


fash-cafe:

,


grievely:

:)

perfsicle:

5/16/2015
my insta: @@sortofcool



exquisense:

 following back  




lovesdonuts:

∞



eunhoia:

more here xx 


xoxo 
Kelsey

You Might Also Like

0 comments