Victoria's Secret 'Secret Charm' - body mist

10:30:00


Toen ik in de vakantie een dagje naar Eindhoven ging, zag ik daar de winkel Etos. Deze hebben wij hier niet en elke keer wanneer ik hier iets over las had ik de indruk dat het wel te vergelijken is met Kruidvat die wij hier wél kennen. Ik ging vol goede moed binnen en zag dat ze eigenlijk bijna niks van make-up hadden. Maar wel een rek vol VS body mists en  body lotions. Uiteindelijk nam ik deze mee naar huis. Het was dan ook de enige die lekker rook, haha. Lees snel verder!





Het kleurtje van de fles sprak me ook direct aan. Het heeft een licht paarse kleur die mij direct aan een sprookje met prinsessen doet denken. (Geen idee waarom, haha). Net zoals bij alle flessen van VS is ze afgewerkt met een gouden bovenkant. De flessen hebben een inhoud van 250ml. Wat toch wel vrij veel is aangezien ik er maar ongeveer 9 euro voor betaalde. De flessen zijn ook super handig om overal mee naartoe te nemen. Echte topkwaliteit zou ik ze niet noemen want in mijn vorige zit al een deuk. (Dit kan ook aan mijn onhandigheid liggen soms hoor)


Wanneer ik lees wat er eigenlijk in zit denk ik  elke keer opnieuw 'Geen idee wat dat betekent'. Hier dus een kleine vertaling: honeysuckle is kamperfoelie of ook wel rode klaver en jasmine is jasmijn. Ik vind hem lekker ruiken maar ik vind mijn andere VS (read: Midnight Dare) wel nog een stuk lekkerder. Hier schreef ik ook reeds over en deze vind je hier!


Hebben jullie producten van VS in jullie bezit en wat vinden jullie hiervan?
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments