iPhone Diary #9 | Laatste week school en vakantie

13:00:00


Ja ik weet het.. Het is weer veel te lang geleden dat ik een artikeltje heb geplaatst. Ik die dacht van 'Oh in de vakantie heb ik lekker veel tijd om te bloggen', had het goed mis. Ik ben bijna nog niet thuis geweest. Sorry girlies! Vandaag heb ik terug een lekker lange diary voor jullie waarin ik jullie meer vertel over de laatste daagjes school voor de vakantie begon en de eerste week vakantie. Kijken jullie mee?

Week voor de vakantie

Deze dateert ondertussen al van 2 weken voor de vakantie, oops. Maar ik wou hem toch met jullie delen. Ik ging met papa lekker uiteten na de generale repetitie voor onze dansshow en toen at ik deze heerlijke scampi's in een lookbotersaus. Super lekker en super gezellig !


Woensdag na school bezocht ik samen met mama en mijn stiefpapa Soep&Zoet nog maar een keertje. Het voelt echt al als thuiskomen!


Daarna nog even langs de winkels lopen (alleen om te kijken haha) en 's avonds maakte mama deze heerlijke salade waar ik me elke keer opnieuw ziek in eet.


De volgende ochtend werd ik direct super gelukkig omdat ik deze mooie zonsopgang zag toen ik opstond. Mooi, toch? En op school kregen we een chocolaatje voor Pasen.

Vakantie!

Verder ben ik foto's vergeten nemen die week, sorry. Zaterdagochtend begon ik met een lekker kop thee en trok ik mijn trainersuniform aan want het was tijd voor het optreden van mijn dansschool! Het was super leuk en veel te snel gedaan.


Zondag ging ik terug met papa weg. We gingen een lekkere coupe ijs eten (Aardbei-Brownie is zonder twijfel mijn favoriet) en daarna nog lekker een kop koffie gaan drinken in het zonnetje en jaja ik kon gewoon een rokje aan!


Toen ik 's avonds thuis kwam zag ik dat mijn katten weer hadden gedacht dat mijn kamer een speeltuin is. Mijn bakjes met juwelen lagen helemaal kapot en mijn juwelen lagen overal. Niet fijn om zo laat nog alles te moeten opruimen. 


De leukste dag was ongetwijfeld dinsdag. Toen stond er een dagje winkelen in Eindhoven op het programma. Eindhoven ligt niet echt bij de deur dus toen we aankwamen genoten we eerst van een lekker kop koffie. Snel een selfie in de Bijenkorf! 


Voor we gingen winkelen wouden we eerst iets eten, dat deden we in dit super gezellig zaakje waar je kan eten, kleren kopen, interieur dingetjes kopen, ... Noem maar op! Het was super leuk om hier te zitten en we hadden een prachtig uitzicht over Eindhoven. Het zaakje heet Sisy-Boy denk ik.


Alles was er bio. Ook de cola. Ik vond het niet slecht maar ik vond dat je het verschil wel sterk smaakte. Om te eten namen we deze soort van tappa's. Deze kleine potjes en beetje brood was voor 4 personen en hier betaalde je ongeveer €5 per persoon voor. Het was ongelooflijk lekker en verrassend van smaken maar veel te duur voor wat je maar kreeg. Maar dat is bio denk ik?


Op naar de Primark! Het was weer sleuren omdat mijn tas te veel woog, haha standaard. Daarna gingen we iets eten in deze gezellige zaak vlak bij de Primark. Mijn shoplog van die dag vind je hier!


We aten hier steppegras. Super lekker maar veel te veel! Ik bestelde het samen met kipfilet maar het was een zoektocht naar de kipfilet onder deze berg fijne frietjes haha. De serveerster maakte een grapje door ons heel veel mayonaise te brengen omdat we belgen zijn, haha.


Woensdag samen met mama naar 't stad. Links zie je de outfit die ik die dag droeg maar hier poste ik reeds een outfitpost over. Ik had nog een bon van een vriendin voor de H&M dus ik nam nog een leuke t-shirt mee naar huis. Hier ga ik later nog over posten.

Ook gingen we mijn ogen laten testen. 'Gewoon eens laten testen'. Jaja deze meid is vanaf volgende week de eigenaar van deze bril voor in de klas en dergelijke. 's Avonds ontspande ik lekker met Pretty Little Liars.


Donderdag scheen het zonnetje dus ik zette me lekker buiten met een boek en kon niets anders doen dan genieten.


Diezelfde avond moesten we naar een verjaardagsfeestje en daar hadden ze deze schattige cupcakes.

Vrijdag op naar het zeetje, even snel een selfie in de auto met mijn nieuwe zonnebril van de Primark.


Eerst gingen we een broodje eten (wat niet normaal lekker was, het was nog een beetje warm, jullie snappen me wel) en dan genieten aan het strand.



Deze sfeerfoto's zeggen wel genoeg denk ik. Zalig! (nee niet al die flesjes op dat tafeltje zijn van ons!)


Met zo'n weer kan een ijsje niet mankeren natuurlijk. Nog een selfie met de liefste Amber.



Alles ging perfect maar dit kon duidelijk niet blijven duren. Toen we het idee hadden om pizza te halen en gezellig op het strand op te eten, klonk alles nog perfect. Tot we op het strand zaten en onze pizza blijkbaar niet gesneden was. Dat wordt scheuren en klungelen. Dan misten we onze trein ook nog eens en begaf mijn gsm het. Gelukkig was er een stopcontact in de toiletten. Hier stond ik dan.


Die zaterdag aten we een heerlijke kaasschotel en las ik nog een avond in mijn Engels boek voor school. Lekker gezellig onder een dekentje.

Mijn diary van deze week verschijnt samen met die van volgende week, maar ik leg jullie dan wel uit waarom ;-).

Ik heb het duidelijk super druk gehad maar ik heb er van genoten!
Hoe is jullie vakantie geweest? (Als jullie vakantie hadden natuurlijk)
xoxo
Kelsey

You Might Also Like

0 comments