Tumblr Fav's #3

18:11:00

Wowie, ik ben op tijd met mijn post. Like usual, mijn favorieten op Tumblr deze week.


 Ik heb dit montuur altijd al ongelofelijk prachtig gevonden. Het jammere is dat dit mij absoluut niet staat. Hij blijft wel één van de meest klassevolle zonnebrillen als je het mij vraagt.


Hoe gezellig moet dit zijn? Ik ben geen lezer maar als dit plekje zich dicht bij mij thuis zou bevinden, zou ik pas graag lezen!

Ik heb altijd al een soort rek gewild op mijn kamer voor enkele kledingstukken aan te hangen, ik vind dit zo mooi. (als het niet te rommelig is natuurlijk) Deze foto maakt het extra leuk met de bloemetjes en het witte kastje.


Ik heb echt iets met plaatsjes zoals deze. Ze stralen zoveel rust uit. Van zo'n typische kleine straatjes op reis word ik altijd zo gelukkig.


Wat mensen ook zeggen over Apple, dit blijven de mooiste laptops dat er zijn. One day, it will be mine!


Well, I mean wow. Miranda Kerr is ongetwijfeld één van de mooiste vrouwen ter wereld!


Ontbijten op een plekje als dit? I'm in!


Ik vind de tas één woord waard: PRACHTIG.


Om af te sluiten deze nageltjes. Ik vind het kleur echt heel mooi maar de nagels vind ik net iets te lang en ze zien er een beetje fake uit. Maar de kleur zou ik ook direct dragen!


Lots of love, Kelsey
xoxo











You Might Also Like

0 comments